Favoriti juna i jula | Favorites of June and July

Pre 3 dana bio je rođendan mom blogu. 4. avgusta 2016 godine sam otvorila blog, nakon više godinu dana razmišljanja da li da to uradim i nisam se pokajala. Obožavam kozmetiku, šminku i modu i ovo me ispunjuje.😄
Ali često zbog obaveza ne stižem da redovno izbacujem postove. Potrudiću se da u narednom periodu to ispravim.
A sada da se vratimo temi ovog posta a to su favoriti, nakon dužeg perioda. 😁


Belle Jardin body butter - Ovaj proizvod koristim od skoro i potpuno sa odušeljena. Do sada se nikada isam susretala sa ovim brendom. Potpuno sličajno sam ga uzela. Odlično hidrira, kostistim ga i na licu i na telu. U sebi sadrži ekstrakt manga i arganovo ulje i prelepo miriše. Proizvode ovog brenda možete naći u Betty apotekama i vrlo su pristupačni. Uskoro detaljnija recenzija.

Avon Planet Spa Luxuriously Refining maska za lice - Imam je već neko vreme ali je do skoro uopšte nisam koristila. U poslednje vreme je sve češće koristim. U sebi sadrži ekstakt crnog kavijara i stne šljokice. Ovo je Peel off maska, što značida se skia u komadu. Nanosim je samo na T-zonu i pomaže mi oko mitisera, kada mi nestane Baleina crna maska.



Sledeća dva proizvoda koristim protiv bubuljica. Prvi Clindasome gel- konkretno ovo je Hemofarmov i u njega se bukvalno kunem. Preko noći sredi bubuljice. Koristim ga tako što bubuljicu lagano iscedim i namažem gel. Kada koža upije gel, u roku od sat vremena bubuljica ponovo postaje bela. Što znači da pora još uvek zapušena. Iscedim ponovo i namažem. Kada se pora potpuno očisti ovaj gel počinje da je suši. i u roku od par sati bubuljice više nema. Preporučujem ovaj gel.

Nakon velikih i potkožnih bubuljica često ostaje fleka, e tu na snagu stupa Aloe vera gel. Korisitm ga i na celom licu, ali u poslednje vreme samo na fleke. Aloe vera obnavlja oštećenu kožu. A odličan i i kao maska za lice i kosu.



I na kraju lakovi na nokte koje sam najčešće koristila. Na Instagramu sam sigurno dosaila sa Flormarovim lakom u broju 456. Ali mi se ova boja najviše dopada. Ostale nude lakove kioje imam više idu na roze a ovaj je baš bež. Lepo istakne preplanuli ten.
Crni lak je Eveline u nijansi 41. Sa sitnim šljokicama. Obično sam ga nanosila nogama jer a rukama imam duge nokte, pa bi taman lak izlgeda jeftino. 




Nadam se da vam se dopao post. Pišite mi, koji su vaši favoriti bili proteklih meseci?


2 коментара:

Омогућава Blogger.