GODIŠNJI FAVORITI - Lakovi za nokte

09:57
Zdravo svima! 

Ovaj mesec biće posvećen favoritima. U ovom postu videćete moje favorite što se tiče lakova za nokte. Nema ih punom, izdvojila sam samo one koje sam najčešće koristila u ovoj godini. Ukoliko vas interesuje kako staki od ovih lakova izgleda na noktima, to možete videti na mojoj Instagram stranici @bykikaa_blog


Za početak najkorišćeniji lak ove godine je Flormar u nijansi Cat Walk u broju 456. Više puta sam ga spomiljala na blogu. Definitivno najlepša nude nijansa. Pored nijanse, postojanost laka me je pozitivno iznenadila, lak na noktimaa ostaje ne okrzan 7-10 dana. Lako se nanosi, za punu boju laka potrebna su dva sloja.


Sledeći je Golden Rose Ice Chic u broju 40. Boja laka je jarko crvena sa blagim ljubičastim šljokicama, koje vide samo na jakom svetlu. U početku postojanost laka mi se nije dopada, već sutrdan nakon nanošenja, krajevi bi bili iskrzani, nekada bi ceo lak sa nokta spao. Kada sam nanosila u 3 ili 4 sloja on je trajao duže. 



Poslednja dva su Medusa, o kojima sam pisala posebnu recenziju, koju možete pročitati ovdeMedusa lakovi su u brojevima 313 i 302. 


 Postojanost ovih lakova je solidna, obično taju 4-5 dana, dok sa nadlakom mogu trajati i do 7 dana. Dovodljan je samo jedan sloj da bi se dobila puna boja lakova. 


Koji su vaši omiljeni lakovi?

4 коментара:

  1. Divni lakovi draga! Ja najviše folim Flormar i Avon Mark gel shine lakove za nokte. Jako volim lakove u branokastoj boji i nekim neutralnim bojama. :)


    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Avonove lakove nisam koristila, dosta su hvaljeni, definitivno moram da ih isprobam :*

      Избриши
  2. I am very grateful you did share your knowledge here. It is an excellent post

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.