FAVORITI - Nega lica

Zdravo dragi moji! Dobro došli u novi post. 
Kao što sam u prethodnom postu navela, decebar je mesec u kome izbacujem svoje godišnje favorite. Podelila sam ih po nameni, ovoga puta pišem o favoritima što se tiče nege lica.

Za detaljnije utiske o većini ovih proizvoda možete videti klikom na ime proizvoda.



U ovoj godini koristila sam dosta proizvoda za skidanje šminke, bilo ih je dosta dobrih, najveći utisak na mene je ostavio Byphasse mleko za čišćenje lica. Dopada mi se kako uklaljanja šminku, miris mleka mi se još više dopada. Obožavam miris citrusa. 

Što se tiče svakodnevnog čišćenja lica to je definitivno Himalaya sapun za lice sa kurkumom i nimom. Zapostavila sam ga neko vreme. Odlično čisti kožu, koža bukvalno škripi pod prstima nakon umivanja. Koristim ga u kombinaciji sa četkom sa AliExpressa, čija silikonska četka je takođe moj favorit...

Što se tiče pilinga, favorit je Bioten Skin Moisture sa medom i kajsijom. Piling je blag, ali dovoljan da ukloni suve delove kože i očisti pore. Miris pilinga je blag i prijatan. 



Sledeći favorit u ovoj grupi je Belle Jardin puter za telo. Verovatno vam je čudno kako proizvod za telo koristim za lice, previše je masno za lice. Naprotiv ovaj proizvod je jako lagan i blag na licu. Ne masti mi dodatno kožu lica, već je odlično hidrira i prelepo miriše.

Krauterhof Aloe Vera gel, proizvod sa kojim sam sigurno dosadila i bogu i ljudima. Koristim ga za ublažavanje upala, nakon depilacije, izbeljivanja fleka na licu i kao podloga za tečni puder. Višenamenski i veoma pristupačan proizvod.

Cinkvitaminsku mast sam otkrila relativno skoro, i bila oduševljena nakon prvog nanošenja. Bubuljice nestaju bukvalno preko noći. Često ga nanesem i preko celog lica i veoma mi prija. Proizvod koji mi je pomogao oko komedona na licu, potpuno su nestali.

Poslednji proizvod, definitivno najboja Baleina maska za lice. Ukoliko neko nije čuo, radi se o noćnoj masci, sa hijaluronskom kiselinom. Nanosi se u većoj količini i ostavlja preko noći da upije. 


Nadam se da vam se post dopao. Koji su vaši favoriti?



6 коментара:

  1. Sviđa mi se tvoja njega lica. Nisam probala ni jedan od ovih proizvoda ali mi se jako sviđaju i zanimljivi su. Nadam se da cu ih imati prilike isprobati.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Да, пост ми се допао. Врло интересантан начин коришћења путера за тело, мораћу и ја да пробам тај путер.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puter je veoma blag, tako da ne masti dodatno lice. Odlično hidrira i prelepo miriše. Preporučujem ti da ga isprobaš :)

      Избриши
  3. Jako mi se svidja i blog i post :D Ljubim ! :*

    https://newpostkristina.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.