NEW IN #5 - Biobaza, Multiactiv, MBeauty, Balea, Deborah...

Zdravo dragi moji. Za početak želim da Vam čestistam Novu godinu i Božić. 

Kao prvi post u novog godini odličila sam da to bude post o novim proizvodima. Da vam pokažem koje sam proizvode u prethodom periodu kupila ili dobila. I o kojim proizvodima ću vam pisati u narednom periodu.
Neke od njih sam već isporobala.

Ko me prati na instagramo mogao je videti neke od ovih prpivoda. Tako da ako me još nista zapratili, učinite to klikom na @bykika_blog. 

Biobaza hidratantna krema - Namenjena je nezi kože lica i tela, svih tipova kože. Koristila sam je svega par puta, i za to vreme mogu reći da dobro hidrira. Koža nakon upijanja je mekana i hidrirana. Kupljena je u Liliju po ceni od 210 dinara.

Multiactiv krema za ruke sa glicerinom - Krema koja odličmo hidrira ruke, stvara zaštitini film na rukama i štiti od isušivanja i pucanja kože. Ovo mi je drugo pakovanje. Cena ove kreme za ruke je oko stotinak dinara.

Twenty One lak za nokte - Prvi put koristim lak ovog brenda. Od skoro su je pojavili u Liliju, po ceni od 99 dinara.
Lak je u broju 23. Kao što možete videti na slici, u pitanju su crvene šljokice.
Pre nanošenja ovog laka potrebno je naneti lak u crvenoj boji kako bi se šljokice bolje i  jače videle. Postojanost laka me je iznenadila, trenutno  ga imam na noktima, nosim ga već nedelju dana i nije se iskrzao ni malo. Uskoro pišem konačne utiske o njemu.

Deborah četkica za nanošenje ruža - Veoma lepo i luksuzno odrađena četkica. Odrađena je na oprincipu izvlačenja (otvaranja) četkice. Do sada je nisam isproala, ali po izgledu mogu reći da će biti precizna. Cena četkice u Liliju je oko 800 dinara.

Lionesse Bamboo četkice - Set se sastoji od četri četkice. Kabuki četkice, za bronzer, nanošenje senke i četkice za blendanje senke. Četke su guste i mekane. Kao i prethodnu još uvek ih nisam koritila. Pisaću detaljnije utiske o njima.

Za kraj sam ostavila par maski za lice. Poznato je da sam veliki ljubitelj maski i da ih često koristim, većinu ne stignem da slikam i napišem utiske o njima.

MBeauty aloe vera serum maska - Namenjena je čišćenju pora i umiruvanju iziritirane kože. Sadrži aloe veru, ekstakt čajevca, salicilnu kiselinu i kamilicu. Ove maske su dosta hvaljene, zbog toga sam je uzela. Mogu se naći u Dm-u, cena je oko 200 dinara.

Balea Soft & Clear topla maska - Maska protiv bubuljica i nečiste kože, sa efektom zagrevanja. Kao i sve Balea proizvode i ovu masku mžete naći u Dm-u, po pristupačnoj ceni.

Schaebens Thalasso maska - Sadrži ektrakt algi, planktona i bisera. Namenjena je regeneraciji kože koja je pod stresom i povećava vlagu kože. Do sada nisam probala maske ovog brenda, zbog toga se radujem da je isprobam i napišem svoje utiske. 

Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Ukoliko ste koristili neke od ovih proizvoda, pišite mi, želim da čujem vaše utiske.

4 коментара:

Омогућава Blogger.