TwentyOne nail polish

Zdravo dragi moji! 
Kao što po naslovu možete videti, danas pišem o TwentyOne laku za nokte. 
Retko sam pisala recenzije o lakovima za nokte, ali to ćemo ispraviti, jer obožavam lakove i uskoro počinjem sa nadogradnjom noktiju.


Na starijim blogovima videla sam da je ovaj brend ranije postojao u Liliju, i da im je pakovanje bilo drugačije. Od skora se ponovo pojavio. 
Po deklaraciji na bočici može se videti da je ovo još jedan u nizu Lilijevih proizvoda. 

Takođe, u starijim postovima mojih koleginica, pročitala sam da su ovi lakovi lošeg kvaliteta.


Pre nego što napišem svoje utiske o laku, želim prvo da opišem bočicu laka i samu teksturu laka.
Dolazi u bočici od 11ml, što je standardna količina lakova. Što se tiče teksture, dopada mi se, ređa je tako da se zbog toga lepo nanosi na nokat. 

Lak koji sam ja uzela je u broju 23, po slikama možete videti da su u pitanju crvene šljokice. Odlična novogodišnja boja, možutim i ako su praznici odavno prošli, ja ga i dalje koristi.



Nanosim ga tako što ispod njega, kao prvi sloj laka nanesem običan lak u crvenoj boji. Nakon sušenja crvenog laka nanosim šljokice, obično u dva sloja kako bi se šljokice dobro videle. Nekad nanesem i više od sva sloja ukoliko želim veći intenzitet. 
Sušenje laka traje veoma kratko, otprilike 3-4 minuta i lak je skroz suv, čak i ako nanesem dosta slojeva. Što se tiče trajanja laka na noktiina, to me je veoma iznendilo, može trjati na noktima ček i dve nedelje.

Moj opšti utisak o ovom laku je pozitivan. Zaista odličan lak za cenu od 99 dinara. Izgleda da mu je formula drugačija od onih od pre par godina.


Da li ste koristili lakove ovog brenda? Kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Омогућава Blogger.