Winter caps with SheIn.com

00:45
Zdravo dragi moji!
Po naslovu posta možete videti da vam danas pišem o predlozima sa kineskih sajtova. Ovoga puta o zimskim kapama sa SheIn sajta.

Izdvojila sam par kapi koje su mi se najviše dopale.
Cene kapa su dosta pristupačne. Ispod svake slike ostavljam link, gde možete videti još slika i poručiti ukoliko vam se neka od njih dopadne.

Pom Pom Ear Beanie Hat

Ribbed Knit Twist Hat



Knit Faux Fur Pom Beanie


Rolled Brim Cable Knit Beanie Hat

Da li vam se neka od kapica dopada?

4 коментара:

  1. Imam kapu slicnu prvoj i odlicna je,mada bi nabavila zutu😄
    Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ces i ti moj blog 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Learn How to Play Indian Raga Scales on Your Guitar.Learning classical music is one thing and learning guitar or slide guitar is another.
    Ragas on Guitar

    ОдговориИзбриши
  3. If you face any kind of technical glitch in Hp devices or products. You can contact at HP Support Number. Our certified technicians guide you through the HP Printer Scanner Support.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.