Diy: Sprej za hidrataciju lica i tela

Zdravo devojke!

Hidratacija kože je veoma bitna stavka nege kože. Kada je naša koža hidriana, ona izgleda mnogo lepše, ispunjenije, baršnastije. Nije ispijena i suva.
Leto je, temperature visoke, koža se još više masni. Pošto ne volim masan osećaj na telu, a pogotodo na licu, digo sam tražila nešto što će mi zameniti kreme i to dosadno mazanje više proizvida i čekanje da se prethodni osuši i ponovo tako. Odlučila sam da proizvide koji mi odgovaraju i koje i dalje koristim pretvodim u sprej. Koji ću prskai na licu umesto dnevne kreme.

Zbog toga vam pokazujem kako sam napravila sprej za hidratciju i osvežavanje lica i tela
Potrebno je:
     - Aloe vera gel oko jedne kašičice,
     - Glicerin oko pola kašičice, 
     - 20ml ružine vodice i
     - Oko 80 ml destilovane vode.
     - Bočica sa raspršivačem od 100ml
Veoma je bitno da koristite destilovanu vodu, da bi vam mist duže trajao, inače će se nakon par dana pokvariti.



U flašicu sa raspršivačem stavimo aloe veru i ružinu vodicu. Sve to dobro izmućkamo kako bi se aloe vera gel rastvorio. Kada se rastvori boja spreja će biti zelena. Na kraju dodajete pola kašičice glicerina i u ostatak flašice dodajte destilovanu vodu. II vaš mist je spreman.

Ja sam svoj pravila u flašici od 100 ml, ukoliko koristite manje, razmere tako prilagodite vašoj flašici. Bočica je od Avonovog spreja za telo, sve njihove bočice imaju jako dobar raspršivač, zbog toga sam nju korisitla.
Ukoliko vam se ne dopada miris spreja ili ukoliko želite da ga koristite na telu, možete dodati eterično ulje po vašoj želji. Moj predlog je eterično ulje limuna, mislim da bi se odlično uklopio sa mirisom mentola koji ima aloja.

Predlažem da svoj sprej držite frižideru, kako bi vas rahladio kada ga nanosite.


😀

2 коментара:

  1. Ovo definitivno moram isprobati kad nabavim sve potrebno, jer imam suhu kozu i vjerujem da bi mi ovo pomoglo kako bi je dodatno hidratizirala, odlican post ❤️

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.