Back to school - outfit

Zdravo, drage moje!

Za danas jedan kratak post. Pošto je sutra prvi seprembar, novi početak školske godine. Odlučila sam da Vam pokažem sta bih ja nosila prvog dana u školu. Možda ću nekom pomoći oko ibora.

Odlučila sam se za svetao jeans uz koji bih kombinovala jednobojnu majcu. Preko majce bih obukla teksas prsluk, u poslednje vreme ga nosim bukvalno uz sve. Obula bih patike, jer mi je to nekako najbolje za školu.
Celu kombinaciju upotpunjujem rancem, naravno, kako u školi bez ranca 😀 I za kraj dodala sam i  naočare.


Nadam se da Vam se dopada ovakav post. Pište mi Vaše predloge.


2 коментара:

  1. Meni se jako dopada ova kombinacija i vjerujem da će ti lijepo stajati!
    Želim ti srećan početak nove školske godine sa što više dobrih ocjena!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam završila školu, sada sam na fakultetu. Ovo je bio moj predlog, kako bih se ja obukla za prvi dan škole.

      Избриши

Омогућава Blogger.