Sunglasses from ZAFUL.COM

Hello, my dear!
As you see by title in this post, I show you a pair of sunglasses from the ZAFUL site that I've been ignoring for me. Such models are popular this summer, so if you did not get them, you can do it now.

I'm leaving you now to look. Write me in a commentary if you like some.

❇ ❇ ❇

Zdravo dragi moji!
Kao što ste po naslovu videli u ovom postu vam pokazujem par naocara za sunce, sa sajta ZAFUL koje su meni zapale za oko. Ovakvi modeli su ovog leta popularni, pa tako ako ih niste nabavili možete to sada učiniti.
Ostavljam vas sad da pogledaate. Pišite mi u komentarina ako vam se neke dopadaju. 

Metal Bar Silver Frame Sunglasses - Silver


Ramp Shader Anti UV Sunglasses - Black


Pink Frameless Mirrored Sunglasses - Pink


Crossbar Metal Round Sunglasses - Golden


    Frameless Oversized Sunglasses - Black Grey


8 коментара:

  1. Sve su mnogo lepe, ne znam koie bih uskreno izdvojla! 😍😍

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Naočale su stvarno odlične! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se dopadaju naocare! 🙂
    Zapratila sam te, ako zelis pogledaj moj blog i prijavi se ako ti se dopada. Nova sam na blogu i jako bi mi znacila podrska, hvala unapred <3
    Visit my blog

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.