Crop Tops from Zaful.com

Hello, my dear!
Today, again, I'm writing about my suggestions from the Zaful website. This time it's a Crop Cannon, which has been popular for a long time. I adore wearing them, I can emphasize the curves and easily cover up minor defects.
I hope you will like some of my overflows, if yes, write to me in comments.

❇ ❇ ❇

Zdravo dragi moji!
Danas ponovo pišem o mojim predlozima sa sajta Zaful. Ovoga puta reč je o Crop topovima, koju su već duže vreme popularni. Ja obožavam da ih nosim, njima se mogu istaći obline a i lako prikriti sitne nedostatke.
Nadam se da će vam se dopasti neki od mojih prelloga, ukoliko jeste, pišite mi u komentarima.

Off Shoulder Chiffon Cropped Top


Criss Cross Strappy Crop Top


Velvet Crossed Crop Top


Striped Slit Sleeve Cropped Surplice Blouse


Raw Edge Slouchy Cropped Sweatshirt




3 коментара:

  1. Super post! Svaki crop top mi se baš jako sviđa,super izbor! <3
    novi post je na mom blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Svi crop topovi su zaista jako divni, ali meni se najviše sviđa prvi. Sviđa mi se i to što je on off the shoulder.

    laAdda | BTS #2 - Study videos

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.