Kako sam smršala 10kg

Zdravo devojke!!
Ovim postom otvaramo novu rubriku na mom blogu a to su Ženske teme. Prvih nekoliko postova biće o mojoj ishrani, treninzima i savetima za mršavljenje koje i dan danas primenjujem.
Želim da Vam prenesem svoje "loše" iskustvo sa dijetom, koje sam vremenom sredila.
Razlog zbog čega pišem ovaj post je u tome da pomognem drugim devojkma ukoliko imaju isti problem, kako da ga reše bez problema, kako da izbegnu neke kasnije probleme.


Oduvek sam bila mršava, kao mala pila lekove za gojenje, ali se to u pubertetu rešilo.Uvek sam bila na idealnoj težini.
Nikada se nisam  bavila nijednim sportom, za trčanje i vožnu bicikle sam bila lenja. Jedino što me je spašavalo je to što živim dalje od škole pa sam u školu praktikovala da idem pešaka.
Ali kada sam završila srednju školu i trebala da pođem na fakultet, nažalost nisam upisala želeni fax i odlučila a ću pauzirati godinu. Tu počinje gojenje.
Moje kretanje se smanjuje, uglavnom je to bilo po kući i od auta do kuće i obrnuto. Jedina dobra svar u tom periodu je bilo to što sam krenula sa laganim vežbicama za noge i zadnjicu. Ali te vežbice nisu toliko pomagale oko održavanje kilaže, nego sam se još više gojila. Nakon 6 mesci takvog života. Odliučila sam da nešto promenim. Počela sam sa smanjivanjem hrane i polako izbacivenjem hleba, sokova i slatkiša. Ali to postepeno izbacivanje kod mene nije upalila, pa sam odlučila da ih izbacim skroz.
Smatram da je izbacivanje nekih namirnica iz ishrane na neko vreme dobro jer kasnije nećete imati veliku potrebu za njima, pogotovo za slatkišima. Sada mogu da se pohvalim da od februara 2016. godine ne pijem sokove, ne jedem belo brašno, masnu hranu...


Pošto sam želela da se brzo otarasim viška kilograma, počela sam sa UN dijetom. Dijeta nije izgladnjivanje ali ipk nije uopšte zdrava jer se svakog dana jede druga vrsta hrane, a organizmu je potrebna raznovrsna hrana svakog dana. Koju ne preporučujem da probate. Za prvih nedelju dana držanja dijete skinula sam 4kg, to je uglavnom višak vode koji se nakupio u organizmu. Nastavila sam sa dijetom i nakon mesec dana skinula taj višak od 10kg.
Negativna posledica dijete i tako naglog mršavljenja jeste višak kože i opušteni mišići. Opuštene mišiće sam vratila redovnom vežbanjem. Nekada čak i 5 puta nedeljno, kasnije sam smanjivala i sad treniram svakog drugog dana.
Ali nažalost višak kože je i dalje tu, malo ga je teže  vratiti.

Nakon dijete nastavila sam zdravom ishranom, što mi dosta pomaže oko održavanja težine, pored još par caka o kojima ću vam pisati u sledećem postu. Naravno i ja sada ponekad pojedem sladoled ili neki kolač, ali sve to treningom rešim.

Sada kada bi se ugojila nikada nebih držala dijete, pogotvo ne na svoju ruku, što ne preporučujem ni vama. Bolje je ići postepeno i trenirati redovno nego se godinama boriti sa viškom kože.
Ostavljam vam slike kako sada izgeldam, jer sve slike sa viškom kilograma sam izbrisala.

Ukoliko vas interesuje nešto oko dijete, sadašnnje ishrane ili treninga. Potrudiću se da napišem postove i o tome.

2 коментара:

  1. Pre svega zelim da ti kazem da ti je blog jako lep, izgleda divno!
    Cestitam ti sto si toliko smrsala. Ja sam isto radila Un dijetu i smrsala sam desetak kilograma i stvarno mislim da je to najbolja dijeta ikada. Zdrava je, izbacuju se sve lose namirnice, osim eto kada su ugljeni hidrati pa mozes pojesti neko pecivo ili neki kolacic ali to su male kolicine koje su i potrebne. Lice mi se mnogo popravilo, nemam bubuljica i nekih nepravilnosti. Sve cestitke i preporuke za ovu dijetu! :)
    Moja mama je sada radi i divno se oseca. Ne gladuje se a jede se bukvalno sve!

    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :* Dijeta nije loša, ali smatram da je organizmu potrebno svakodnevno unošenje ugljenih hidrata, skroba i proteina. Ok je za neko kratko vreme, ali ne za duže. Pogledaj na netu način ishrane Fit for life, slično je ovoj dijeti. :)

      Избриши

Омогућава Blogger.