EVELINE Lakovi za nokte

Sigurno ste iz  moji postova primetili da obožavam nokte, oduvek sam imala duge nokte i stalno sam ih lakirala i crtala po njima. Sada kada sam malo starijaa više se odlučujem za neke jednostavne boje, sa malo šljokica i jednostavnim šarama. Isprobavam razne lakove. Nemam omiljeni brend lakova za nokte, tačije ne gledam brendove, ukoliko mi se neka boja svidi odmah je uzimam.


Ovoga puta želim da vam izdvojim dva Eveline laka za nokte koji sa dosta koristila ovog leta. 
Ovi lakovi su mini pakovanju od 5ml, imaju veliku i čvrstu četkicu sa zaobljenim vrhom, kojom lako možete da zađete do zanoktica. Prednost ovakko velikih četkica je brzina nanošenja, bukvalo ga nanosim u tri poteza. 
Pokrivenost lakova je solidna, potrebna su da sloja da bi boja bila intenzivnija bez nekih linijica i providih delova. Dugotrajnost takođe solidna, traje 3-4 dana bez nadlaka, ali kada preko njih nanesem Medusa providan lak  o kome sam pisala, izdrži ček i nedelju dana.



Prvi je u nude nijansi u broju 827.  Odlična boja za duge nokte. Nokti ne izgledaju jeftino kao sa nekim lakovim. Lepo mi je stajala i sa svetlijom i sada sa tamnijim tenom.
Drugi je u nijansi 41. Crna sa blagim šljkicama. Nisam ga još isprobala na dugim noktima, ali mogu vam reći da na kratnim izgleda prelepo. Šljokice daju lep sjaj pa izgleda kao da na noktima imate gel. Lako se skida, nije kao neki lakovi sa šljokicama koji se teško skidaju.


Njihova cena je 90 dinara, i možete ih naći u manjim parfimerijama. 

Da li ste koristile Eveline lakove za nokte? Kakvi su Vaši utisci?


Fotografije mojih noktiju možete videti na mojoj instagram stranici


8 коментара:

  1. Sjajan post, draga. Lakovi su zaista divni, obe nijanse. I ja volim da lakiram nokte, a prva nijansa mi se mnogo sviđa.

    Adda's life | Blog update

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, nisam dosad probala Eveline lakove ali nakon ovog posta bih mogla :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Obožavam lakove za nokte,ali ove nisam koristila.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala :) Preporučujem ti da ih isprobaš, meni su odlični :*

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, izvrstan post!
    Nekada davno sam koristila Eveline lakove i samo sam prestala da ih kupujem, ali poslije ove recenzije mogla bih da im se vratim :D
    Imaš jako lijep blog! Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati!
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo <3 Meni su odlični , nadam se da će i tebi.
      Uzvratiću naravno ;)
      Ljubim te :*

      Избриши

Омогућава Blogger.