ZIAJA - maska za lice

Zdravo drage moje!
Danas želim da Vam prenesem svoje utiske o Ziaja maski za lice. Kupila sam je sasvim slučajno.  Otišla sam do Dm-a da bih kupila par maskica za lice da bi ih isprobala. Bila ne neka promocija njihhovih proizvoda u Dm-u, tada mi je devojka koja je promovisala proizvode rekla da su maske fantastične i da se mogu koristiti tako što bi se pred spavanje nanele na lice i ostavile tokom cele noći, da tako imaju najbolje dejstvo.



Ovo je maska sa kompleksom kozijeg mleka. Podstiče revitalizaciju epiderma. Vidno zaglađuje manje bore te zaustavlja prve znakove starenja kože. Intenzivno neguje i sprečava dehidrataciju kože. 
Detaljni sastojci maske:

Bilo mi je protebno nešto što će mi dodatno hidrrati kožu a i ublažiti sitne linijice (borice) koje su mi se pojavile izneđu obrva, jer nemam naviku da nosim naočare za sunce, tako da sam leti uvek namrštena. Nanela sam je kako mi je devojka rekla, i nakon prvog nanošenja bila iznenađena rezultatima. Koža je bila zaista dobro nahranjena, borica su bile dosta ublažene, skoro neprimetne. Zaista me je oduševila ova maska. Miris maskice mi se takođe dopao, blag je i baš mi je prijao.
 Ali kada sam je nakon nedelju dana ponovo nanela na lice, nije se ponašala kao prvog puta. Ovoga puta lice je bilo isušeno, umorno, koža nije bila onako glatna i lepa nakon prvog nanošenja. Probala sam je još par puta nakon toga i svakog puta isto. Mislila sam da sam našla masku koji ću konstantno korititi ali nažlost ne. 

Ostale Ziaja proizvode nisam koristila.
 Pišite mi da li ste koristile ovu masku ili neke druge Ziaja prizvode? Kakvi su Vaši utisci?

8 коментара:

  1. Sjajanpost, draga moja. Ova recenzija je jako divna, ali nisam čula za ovu masku. Sigurno ću je prvom prilikom isprobati, jer mi se čini sjajnom.

    Adda's life

    ОдговориИзбриши
  2. I really like this type of masks very much.
    Great post dear :)
    Thanks for supporting, followed you back ;)

    http://www.beautybygizzy.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ziaja proizvode nikad nisam koristila,nisu me nikad nešto pretjerano ni privlačili pa eto.
    Ali eto,nadam se da ćeš imati više sreće sa drugim proizvodima.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala <3 Dosta ljudi iybegava da ih koristi blog kozijeg mleka kojeg sadrže, a ovo je zaista odlično za našu kožu :)

      Избриши
  4. Pratim te,zaprati i ti mene ako hoces,nova sam :)
    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.