Belle Jardin - Bio Spa Body Butter

Zdravo devojke!
Nije me bilo nekoliko dana, imala sam dosta obaveza i nisam imala vremena za pisanje. Planirala sam jedan outfit post, ali nažalost zbog ovog tmurnog vremena slike su dosta tamne. Nadam se da će se vreme prolepšati. 

Ali sam Vam spremila post o Belle Jardin Body Butteru. Nikada ranije nisam koristila proizvide ovog brenda. Sasvim slučajno sam na letela na njega u Batty apoteci. Pored ovog body buttera postoje još mnogo proizvoda ovog brenda. Planiram da isprobam još neke proizvode.

Na deklaraciji piše, da je ovo krema za lice i telo sa ekstraktom manga i arganovog ulja. Savršena krema za telo sa aktivnim sastojcima koji će oduševiti Vaša čula. Ekstrakt manga pruža dugotrajnu hidrataciju, intenzivno osvežava i opušta kožu. Arganovo ulje ima efekat antioksidansa, regenoriše kožu, ima dvostruki efekat protiv starenja kože. Shea buter štiti kožu od sunčanih zraka.


I ako imam masnu kožu lica, ali dosta dehidriranu ovaj body butter ni se odlično pokazao kao noćna krema. Nanosim ga u većoj količini pred spavanje. Mislila sam da će mi dodatno umastiti kožu ali nije tako. Nekoliko minuta nakon nanošenja koža ga već upije, zbog toga nanosim u većoj količini kako bi je još više nahranila. Do jutra koža ga potpuno upije. Koristila sam razne kreme za lice, ali ni sa jednom mi lice nije bilo ovoliko hidrirano. Ranije sam imala sitne borice od dehidratacije, tih borica i linijica više nema. Koža mi je toliko dobro hidrirana da ujutru ne nanosim ni jednu kremu. Takođe ovaj body butter nanosim i na vrat i dekolte, isti je slučj kao i sa licem, koža je hidrirana i meka. 
Takođe, miris ovog buttera mi se veoma dopada, nekako je nežnog i slatkastog mirisa dok je u isto vreme i osvežavajući.  

Cena ovog butera je bila 230 dinara, što me je začudilo da toliku količinu (300ml) možete dobiti po tako maloj ceni. Ali tako je. Za ovo mi je zapao njihov piling za skidanje šminke čija je cena bila čitavih 130 dinara. Ostale proizvode i cene ovog brenda možete naći u Bety apotekama i na Kremenac Shop i Kozmo online šopovima.


Da li ste koristile proizvode ovog brenda?



Нема коментара:

Омогућава Blogger.