Nega kože pantenolom

Kao što je poznaato pantenol je, pored glicerina, najčešći sastojak krema. Ima veliku moć hidriranja i obnavljanja kože. Mogu ga koristiti podjednako i oseobe sa suvom i osobe sa masnom kožom lica. Pored lica može se nanositi na telu ili kosi.
Pantenol koji ja konkretno koristim je Fitogalov, koji sam uzela neplanirano. Prvenstveno  sam ga uzela zbog sastojkak koji u sebi sadrži.

Pantenol - senzualna, nemasna krema za bržu i prirodnu regulaciju svih tipova kože. Brojni pozitivni efekti pantenola poput vlažećeg, regeneratvnog, blagog antimikrobnog i anti-inflamatornog, potencirani su prisutnim alantoinom vitaminom e i ekstaktom aloe vere. 


Stoga, pantenol se preporučuje za:
  • Održavanje zdravog izgleda kože i ublažavanje izgleda finih bora redovnom upotrebom,
  • ubrzavanje zaceljenja manjih kožnih oštećenja,
  • ublažavanje svraba i neugodnosti kod ekcematozne bolesti i drugih problema osetljive kože, 
  • sprečaavanje razvoja strija redovnom upotrebom tokom trudnoće.

Koristim ga bukvalno za sve. Mažem na lice, kao okoloočnu kremu kada osetim da mi je taj deo suvlji, kao kremu za telo, umesto kreme za ruke i na sitne ranice.

Sada u toku leta sam ga veoma često nanosila na celo lice jer mi se koža lica od hlora dosta isušila. Uveče bi ga nanela u većoj količini do ujutu bi se sve  vratilo u normalu. 
Izuzetno brzo obnavlja kožu.
Često se isečem brijačem kada brijam noge, namažem pantenol par put i posekotine više nema.


Takođe odličan je za učvršćivanje i ubrzavanje rasta noktiju. Utrljavam ga svake večeri na nokte jedno 10 minuta. Zanoktice su hidtirane i negovane, ranije su dosta bile suve pa sam imala ružnu naviku da ih grickam, sada toga više nema. Nokti baš brzo rastu nekada me to nervira jer moram svake nedelje da ih kratim da bih održala dužinu.


Pored nege kože ranije sam na kosi koristila pantenol rastvor, dodavala sam ga u šampon. Ta kombinacija mi je upočetku odgovarala. Kosa mi je brže rasla i sporije se masnila. Međutim nakon oko 2 meseca i ako sam često koristila maske na celoj kosi, teme mi se užasno osušilo. Nastala je perut. Dugo nakon toga sam vodila borbu sa njom. 


Preporučujem korišćenje pantenola za negu tela, poogotovo za  negu ruku i zanktica, dok kod kose budite pažljivi. 



Nadam se da Vam se dopada ovaj post. Pišite mi, da li Vi koristite pantenol? 



Нема коментара:

Омогућава Blogger.