Hair routine

U nekim od predhodnim postovima o kosi pisla sam da imam prirodno svetlu kosu ali sam se farbam u dosta svetlo pplavu. Imala sam i problema sa opadanjem i proredjvanjem kose, o tome kako sam to pobedila možete videti ovde.
U ovo postu pisaću o tome kako ja negujem svoju kosu.

Za početak kada je reč o pranju  kose u te svrhe koristim blage šampone. Uglavnom su to Afroditini ili Stil litarski šamponi, takođe mi je odličan i Lilly zeleni.
Kosu uvek šamponiram dva puta, dobro umasiram u teme dok na krajevima prođem blago rukom, jer šamponi hoće dodatno da isuše krajeve.

U toku pranja kose ne koristim balzam jer imam utisak da mi samo dodatno umasti kosu i ništa drugo.
Nakon ispiranja šampona. Na još ne oceđenu kosu nanosim malo Kallos keratin maske i uvijam u peškir. Maska mi odlično odmrsi kosu i omekša je. Tu masku ne ispirem, već kosu samo prirodno osušim.
Masku ne koristim nakon svakog pranja kose, između stavljanja maske na kosi nanesem Semi Di Lino ampulu, koja ima sličan efekat kao i maska.

Kada peškir upije višak vode skidam ga i kosu lagano češljam.
Pošto volim ravnu kosu, a presu ne koristim, moram kosu odmah da ispravim pa bi se osušila na ravno.
 Ako mi je nanon sušenja kosa naelektrisana na nju neprskam sprej za hidrataciju o kome sam pisala, kome sam sama napravila.

Jednom u dve nedelje nanosim mešavinu ulja na krajeve. U te svrhe koristim maslinovo, kokosovo i kantarionovo ulje. Ovog leta sam ih veoma često koristila, ne samo za kosu već i za telo, za brže tamnjenje.

Kao što sam na početku posta nevela frbam svoju kosu, sada već 7 godina, od svoje srednje škole.
Koristila sam razne farbe i kolor šampone. Imam ombre tako da se ne farbam svkog meseca. Za farbanje koristim Subrina farbu, u pepeljasto sivoj boji u broju 30/3. Nije previše jaka kao neke koje sam koristila, ali se ne ispire brzo. Uglavnom se farbam na 2 a nekada i na 3 mesena.

Kada primetim da mi je kosa dobila žutu boju koristim Kallos silver šampon. Koji nije previše jak da vam kosa bude ljubičasta ali dovoljan da održi srebrnu boju.

Koje Vi prizvide koristite za kosu? Da li ste probale neke od ovih proizvoda?

4 коментара:

Омогућава Blogger.