My night routine

Nega kože je veoma bitna, zato je veoma bitno da dobro negujemo svoju kožu tokom celog dana, a naročito uveče. Da skinemo svu prljavštinu sa lica koja nam se u toku dana skupi na licu.
Ja iskreno obožavam da čitam ovakvu vrstu postova, jer u njima mogu da čujem iskustva sa nekim proizvodia i načine na koje se neki proizvodi mogu korititi da bi još bole radili svoj posao.



Za skidanje šminke korisim Avonovo sredstvo za skidanje šminke i čišćenje lica, pisala sam post o njemu. Odlično skida svu šminku, čak ga korisim i za skidanje maskare i uopšte mi ne smeta i ne iritira oči. 

Nakon skidanja šminke isperem i četkom koju sam uzela sa Aliekspressa i Himalaya sapunom, o kome sam taođe pisala utiske, blago istrljam lice, da bih u potpunosi bila sigurna da je lice čisto. Nakon ovog sapuna lice bukvalno škripi pod prstima.




Za hirataciju lica, vrata i dekoltea koristim Bella Jardin Body Butter, verovatno će vam ovo biti čudno ali da, ovaj body bater uopšte nije masan kao što se to misli. Odlično hidrira i koža ga brzo upije. O njemu sam skoro pisala, utiske možete pročitati ovde

Nakom hidratacije na licu nanosim aloe vera gel, često ga kombinujem sa kantarionovim uljem, ovo mi pomaže protiv bubuljica i flekica, a ne umasni lice naprotiv baš mi prija.
Kantarionovo ulje i aloe vera su odlične za obnavaljanje kože. Mogu da se pohvalim da su mi se sve flekice izbledele, ali sam nastavila da koristim ovo jer mom licu prija. 
Ukoliko osetim da mi je kože i dalje suva, stavim dve pumpice kantarionovog ulja na celo lice. 




Na svaka 3 dana radim piling. Njega pravim sama. U te svrhe koritim maslinovo ulje i sodu bikarbonu. Nemam određenu razmeru po kojoj pravim piling, već odokativno. Pa čak i ako preteram sa uljem, nakon ispiranja, samo umasiram u kožu




Nadam se da Vam se dopada ovaj post. Pišite mi, da li ste koristile neki od ovih proizvoda?




3 коментара:

Омогућава Blogger.