Little black dress - outfit

Ćao, dragi moji!
 Trudim se da iskorisim ove poslednje dane leta i još malo uživam u suncu i laganijoj odeći
Želim da Vam pokažem kombinaciju koju obožavam da nosim, a to je crna haljina.
Smatram da bi svaka devojka morala da ima barem jednu malu cu haljinicu koja bi joj uvek bila spas i dobitna kombinacija kada nema dovoljno vremena za spremanje i osmišljavanje šta će obućii ili pak u onim danima kada nam nije ni do čega (ovo je kod mene češći slučaj)



Haljina je u gornjem delu uska, ali se od struka širi i lepo pada preko kukova. Dužina je malo iznad kolena, obožavam ove dužine i nekako mi najbolje stoje jer sam niska. Konkretno ovu haljinu sam kupila u New Yorker-u. Pored crne bila je i u narandžatoj boji i sa raznim cvetovima i prugicama.

Uz haljinu često uzimam bež sandalice. Obožavam ove sandalice jer su lagane. Gumene suu tako da su baš udobne. Uz njih haljina ne izgleda previše svečano previše ozbiljno. Za neke večernje izlaske haljinu kombinujem sa crnim salonkama.


Uz haljinu i sandale obično nosim ovu crnu torbicu. Ovog leta su se dosta nosile. Mala je, ali dovoljno velika da u nju stane novčanik i mobilni telefon. Umestoove torbice ponekad nosim ranac, koji ste videli u prethodnom outfit postu Back to school.

Crna haljina se može kombinovati sa raznim bojama, ali ja nenako više volim jednostavnije kobinacije, bez mnogo detalja i boja. U tome se najbolje osećam.

Nadam se da vam se post dopao. Pišite mi dali vam se dopada ova kombinacija? 

7 коментара:

Омогућава Blogger.