Top 5 - Proizvoda ispod 500 dinara

17:09



Zdravo devojke!
Evo i mene nakon kratkog odmora, vraćam se pisanju. Ovoga puta pišem o top 5 proizvoda ispod 500 dinara. Volim da čitam ovakvu vrstu postova, zbog toga sam odličila da pišem o tome. Pa da krenemo 😁

Krauterhof aloe vera gel - koristim ga već neko vreme i baš sam zadovoljna. Obožavem proizvode sa aloe verom i rado ih koristim. Koristim ga bukvalno za sve, za telo, kosu lice. Može se naći u drogerijama i lokalnim parfimerijama. Postoji u pakovanjima od 100ml i 250ml.


Pantenol - Veoma hvaljen i koritan proizvod. Povremeno ga nanosim na celo lice, a svakodnevno na područje oko očiju. Cena ovog Fitogal pantenola je oko 160 dinara. Njega sam uzela zbog manjeg procenta pantenola. Jer pantenol hoće da izazove maljavost ako se često koristi. Naravno za neke stvari mng bolji veći procenat pantenola.



Semi Di Lino ampule za kosu -  Odlično zagladi krajeve, smanji naelektrisanos kose. Dosta mi pomaže da mi kosa bude ravna, jer izbegavam da koristim presu. Pisala sam detaljnije utiske o njima, koje možete videti ovde. Cena ovih ampula je oko 120 dinara. 


Flormar lakovi za nokte - Dugotrajni su, na noktima stoje i po nedelju dana. Dovoljna su samo dva tanka sloja da bi se dobila puna boja. Brzo se suše. Mogu se naći u lillz-ju i Dm-u, a cena im je oko 150 dinara. Često se mogu naći na akciji za 99 dinara.



Alverde dnevna krema sa kamilicon i hamamelisom - Pisala sam o njoj. Lagana krema, koža je brzo upije, ne ostavlja masan trag. Već je blago matira i koža ostaja mekana. Mala količina je potrebna da bi se namazalo na celo lice. Cena joj je oko 300 dinara. Kada sam je ja uzela bila je sniženju.


Nadam se da vam se dopao post. Pišite mi, koji su vaših top 5 proizvoda ispod 500 dinara?

Ukoliko vam se dopada moj blog, zapratite me 😄













4 коментара:

  1. Odlican post! Ne znam koliko je tocno 500 dinara, pa ne mogu reci nista :)
    Odlican je ovaj post :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, i ja takođe volim čitati ovakve postove i tvoj mi se zaista dopao :)
    Za većinu proizvoda nisam znala ali deluju odlično i moraću ih testirati što pre :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.