Himalaya Neem & Turmeric Protecting Soap

Zdravo svima! :)

Nedavno sam u Maxiju tražila sapun od kozijeg mleka za koji sam čula da je odličan protiv bubuljica, a u tom periodu su mi izašle par bubuljica, ali ga nažalost nisam našla. Ali mi je zapao za oko Himalaya sapun sa kurkumom. A znamo da ja kurkuma čudo prirode koja je odlična za kožu. Zbog toga sam ga i uzela, njegov cena bila je oko stotinak dinara.


Himalaya Neem & Turmeric zaštitini sapun je obogaćen biljkom Neem koja štiti kožu kroz njena antibakterijska svojstva, dok kurkuma (Turmeric) omogućava zdravu i čistu kožu.
Svi sastojci su 100% prirodni.


Odma nakon prvog korišćenja mi se dopao. Ne koristim ga svakodnevno, već 3-4 puta nedeljno, ili ako primetim da mi je potrebno nešto da mi bolje očistti lice. Ne isušuje kožu, nema peckanja niti zatezanja. Nekon korišćenja ten je dosta ujednačiniji, čistiji i svežiji. Čak mi pomaže i kod bubuljica, smiri ih i pomaže im da se brzo sasuše. Koristim ga u ombinaciji sa četkom koju sam uzela preko AliExpress-a.

Da li ste koristile ovaj sapun? Da li vam je odgovarao?

Нема коментара:

Омогућава Blogger.