MEDUSA- lakovi za nokte

Pozdrav dragi moji!

Kao što ste u naslovu pročitali danas vam pisem o mom iskustvu sa Medusa lakovima za nokte.
Do sada nikada nisam koritila ove lakove. Od drugarica sam čula za ove lakove, da su dobri, lako se nanose i  brzo suše. Zbog toga sam odličila da kupim par njih i isprobam, a iskustva da podelim sa vama. 


Meduza je turska kozmetika. Pored lakova u njihovom asortimanu mođete naći i ruževe, maskare, pudere, mono i palete seenki. Takođe sam čula da je njihov ajlajner odličan, sa vrlo tankom i preciznom četkicom, pogodnom za početnike u šminkanju. 

Njihove proizvode možete naći u bolje snabdevenim parfimerijama ili preko sajta Online Kozmetika.
Cene su veoma pristupačne, planiram da kupim još proizvoda i isprobam.
Lakovi u boji su mat dok bezbojan nije.

Nijanse lakova koje sam uzela su:


Opšti utisak o lakovima je da su dosta dobri. Boje su odlične, nije potrebno više slojeva da bi se dobila boja iz bočice. Veoma brzo se suše, pa čak i dva sloja.
Četkica je pljosnata i široka što omogućava mnogo lakše nanošenja.
Što se tuče dugotrajnosti lakova, mat lakovi mogu stajati na noktima 3-4 dana. Dok me je bezbojni oduševio, trajao je i do 7 dana. 


Sve u svemu lakovi su zaista dobri, i za cenu od stitina dinara odlični.
 Ukoliko volite lakove u raznim bojama, i često lakirate i sređijete svoje noktice, preporučujem da probate ove lakove.

Da li ste koristile ove lakove? 
Kakvi su vaši utisci?

4 коментара:

Омогућава Blogger.