STILL - Argan maska za kosu

Zdravo drage moje!!

Kao što vidite po naslovu u daanašnjem postu vvam prrenosim utiske o Still maski za kosu sa arganovim uljem. Mislim da sam vam dosadila sa maskama za lice, ali šta ću kad ih volim, pa sam prešla na maske za kosu :)
U nekim ranijim postovima o kosu (linkove ću ostaviti na kraju posta) navela sam da je moja kosa farbana u plavo i da je na temenu masna a na krajevima dosta suva. Pored farbanja s vremena na vreme opeglam kosu, što je dodatno isušuje. Već neko vreme koristim Kallos keratin masu, pa sam odlučila da isprobam neku drugu.


Arganovo ulje vraća kosi mekoću, daje joj prirodni sjaj, revitalizuje krajeve i pospešuje rast. Takođe deluje protiv peruti jer reguliše lučenje sebuma.
Ukoliko Vam je kosa mnogo oštećena i bez sjaja, preporučuje se korišćenje nakon svakog pranja. Dragoceno ulje argana pomaže da kosa koja je poput slame povrati prirodan svilenkasti izgled. Arganovo ulje sadrži nezasićene masne kiseline koje su nalik prirodnim lipidima kože glave. Zbog toga ga kosa prepoznaje i prihvata kao ekvivalentn prirodnim sastojcima. Osim što daje sjaj, ulje argana hrani kosu i vraća joj prirodnu vlažnost i elastičnost.
Ovaj proiizvod u potpunosti zamenjuje balzam i pakovanje za lako raščešljavanje kose. 
Nanosi se nakon pranja kose, dok je kosa još mokra, od korena do vrha i pistiti da je koda dobro upije, ostaviti da deluje 10 do 20 minuta. Što duže maska stoji na kosi arganovo ulje dublje prodire i veća količina se vezije za vlasi. Zatim je isperte u oblikujte po svojoj volji. 


Tekstura maske je slična Kallos-ovoj, možda za nijansu ređa. Bele je boje. Dolazi u kesici od 15ml i cena je ono stotinak dinara.

Masku sam nanosila po uputstvu i držala oko 30 minuta. Pošto imam tanku kosu i malo ispod ramena meni je ova količina mnogo za jedno nanošenje. Ali sam ipak sve stavila pošto dugo nisam stavljala ulja na kosi, da bi je dobro hidrirala. Nakon prirodnog sušenja kosa je bila dosta mekša na dodir, ali mi nije bila zagađena kao što je slučaj sa ranije spomenutom keratin maskom. 

Još postova o kosi ovde.

Pišite mi, dal li ste probale ovu masku? Kakvi su utisci?

2 коментара:

  1. Odličan post, mnogo mi se sviđa recenzija, slike su odlične i maska deluje izvanredno tako da, mislim da ću morati da je testiram, i inače po prvi put sam na tvom blogu, pa sam taman malo i pogledala ceo blog, i jako mi se svideo, tako da imaš moj follow zbog toga <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.