Moja letnja rutina šminkanja | My summer makeup routine

Zdravo devojke!

U današnjem postu želim da Vam poažem kako se ja to šminkam i koje proizvode koristim svakodnevno za šminkanje u toku leta.
Možda je nekome ovo malo šminke ali ja smatram da je sasvim dovoljno za leto
Na početku svakog šminkanja potrebno je hidrirati kožu. U letnjem periodu koristim lagane i matirajuće kreme, ali već neko vreme koristim Balea kapsule za lice, o kojima ću pisati u nekom od narednih postova. Odlično su se pokazale u ove svrhe.

Nakon hidratacije sledi prekrivanje nedostataka, za to koristim Aura Corect me korektor. Do skoro ga nisam koristila, jer mi se dosta uvlačio u sitne linijice ispod očiju, U kombinaciji sa kapsulama je odličan. Ne nanosim ga samo na podočnjake već i na bubuljice, flekice i crvenila. Kada završim sa koretorom lice mativam Avonovim Luxe puderom u kamenu.

Tečne pudere u letnjem periodu ne koristim jer mi se lice dosta masti a kada imam njega na licu to izgleda užasno. 
Obrve iscrtavam Classics olovkom o kojoj sam ranije pisala. Kremasta, nije previše jaka i odlično se stopi s mojom bojom obrva. Koristim je uglavnom na krajevima obrva jer su previše tanki, gotovo neprimetni.

I ako imam dosta podignite trepavice, volim da ih uvijačem još više podignem. Maskara im da još veću dužinu i potamni ih. Maksara o kojoj sam takođe pisala je Golden Rose Cat Walk. Volim Rolden Rose maskara jer su dosta pristipačne i za moje ne toliko zahtevne trepavice odlične. 

Nadam se da vam se post dopao. Pišite mi u komntarima kako se vi šminkate po ovoj vrućini i koje proizvode koristite?

Ukoliko Vam se dopada moj blog zapratite me, to će mi dati još veći podsticaj da pisem.
Ljubim Vas, Ćaoo !!!

2 коментара:

  1. Odlican post. Moja rutina sminkanja slicna je tvojoj. Uzivala sam citajuci ovaj post. Voljela bih kada bi zimi napravila i zimsku rutinu sminkanja.

    Posjeti moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.