Balea Totes Meer maska za lice

Zdravo devojke!!
Danas ponovo maska za lice, međutim, ova maska mi se uopšte nije dopala.
Reč je o Balea maski sa blatom iz Mrtvog mora.
Namenjena je čišćenju kože. U sebi sadrzi i sitne čestice od semena kajsije i bambusa koje ujedno rade piling.
Proizvođač na pakovalju kaže:
Uklanja nečistoće zahvaljujući blatu iz mrtvog mora. Za nečistu kožu. Intenzivno čisti kožu i istovremeno je umiruje: sadrži minerale, uklanja odumrle čestice kože i tako sprečava nečistoće. Blato iz Mrtvog mora, u kome su povezani hranljivi minerali i elementi u tragovima, oslobađa kožu od viška sebuma. Aloe vera hidrira i osvežava. Ekstrat kamilice neguje i umiruje kožu. Prirodna pliling zrnca iz semena kajsije i bambusa nežno čiste kožu.
 Tekstura maske je kremasta, svetlo plave boje, sa sitnim crnim česticama. Kao i sve Balea maske za lice, i ova dolazi u kesicama od 2x8ml. 

Nije mi se dopala odmah nakon otvaranja, Miris joj je prejak. Miriše na more, ali ne onako nežno već jako i napadno. Nakon nanošenja na nekim delovima počelo je peckanje, uglavnom oko nosa. Pecnanje je postajalo sve jače. Nisam izdržala ni 5 minuta sa maskom na licu. 
Skidala sam je kružnim pokretima, da bih uradila piling. Koža nakon nje bila je zaista dosta mekša, i hidrirana. 
Smatram da je ovo odlična maska, ali nažalost meni se njen miris ne dopada.

Dali ste probale ovu masku? Imate li neki prednog, koju masku sledeću da isprobam??

5 коментара:

  1. Probala sam ovu masku. Meni ne odgovara jer imam suhu kožu. Super mi je kod nje to što sadrži ta zrnca pa se ujedno može napraviti i piling. Osobno mi miris nije smetao tako da nema zamjerke na ovu masku jedino što nije namijenjena mom tipu kože. Što se tiče peckanja to je kod većina Balea maski koje sam probala. Jedino kod Balea maske za lice- med i mlijeko nisam osjetila peckanje i ona mi je vrh svakako bih ti preporučila da ju probaš.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam imala prilike isprobati ovaj proizvod ali voljela bi jer me nakon tvoje recenzije zaista zanima da li ce meni ova maska odgovarati.
    Zaista divno napisan post.
    Drago mi je sto si napisala iskreno mišljenje o ovom proizvodu!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.