Top 5 - torbi sa ZAFUL sajta

Danas ponovo top 5 predloga za naručivanje sa Zaful sajta, ovoga puta reč je o torbama. Ne postoji žena koja ne voli torbe, ja ih obožavam i često ih kupujem. Zbog toga sam odlučila da vaam predložim 5 torbi boje bi ja naručila. Naravno pored ovih postije još njih ali sm morala da se odlučim za 5. 
Ove sezone sve više su popularne male torbe i rančevi pa sam tako i birala. Mogu se kombinovati uz sve, uz neke jednobojne kombinacija pa čak i sa nekim printovima. 
 Nadam se da će vam se dopasti, i pišite mi u komntarima koja je vaš favorit. Linkove ostavljam ispod slike ukoliko želite neku od njih da naručite. Sada Vas ostavljam da pogedate šta sam to ja izdvojila:



(LINK)
(LINK)

(LINK)

(LINK)

3 коментара:

  1. Zaful je zaista sjajan sajt, a ove torbe su preljepe ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Sve torbe su preljepe. Kada bih morala birati neznam za koju bih se odlucila. Sve su zaista divne!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.