AVON 3in1 - clenser, toner & moisturiser

Zdravo devojkee! NIje me bilo neko vreme, imala sam dosta obaveza oko fakulteta. Ali to sada nije bitno, vraćam se blogovanju. Kao što vidite ponovo sam promenila izgled bloga. Šta mislite o ovoj temi? Da li Vam se dopada? 


Nisam ljubitelj micelarnih voda, ne znam zbog čega. Možda zbog toga što svi bruje o njima, pa su mi dosadile. Ranije sam za skidanje šminke koristila vlažne maramice, ali su mi previše isušivale lice. Kasnije prešla na kremu sa aloe verom, što mi je odgovaralo ali sam htela da isprobam nešto novo. Skoro sam tražila nesto za čišćenje lice, i sasvim slučajno u Avonovom katalogu naletela na Avon Care - clenser, toner & moisturiser, sredstvo koje kao što sam navela služi za skidanje šminke, toniranje i hidrataciju kože.


U sebi sadrži aloe veru što me je veoma obradovalo, jer u poslednje vreme kupujem sve sa njom. Pored nje ima i djumbir koji usporava proces starenja, ukljanja fleke sa lica, tonira kožu, pomaže oko opekotina... Providan je i gelaste steksure. Njegova standardna cena je 340 dinara, ali se često može naći na akciji. Cena u važećem katalogu je 189 dinara. 



Na drugim blogoima videla sam da su devojke nezadovoljne ovim losionom, kod mene je drugačija stvar. Meni se ovaj losion dopada. Koristim ga na dva nacina, za skidam šminku i čistim lice. Kada je u pitanju skidanja šminke koristim ga tako što ga utrljam na suvo lice. On postane skroz beo kao da ste naneli kremu, blago zapeni. Pena dobija boju pudera što je znak da je potpuno skinut. Isperem ga mlakom vodom. Već tada lice je očišćeno, ali za svaki slučaj nanosim ga opet na licu. Sada je to sa četkom za lice o kojoj sam pisala. Nakon drugog puta sam sa sigurna da sam sve uklonila.
 Na pakovanju stoji da se nesme nanositi na oči, međutim meni nije iziritirao oči, tako da ga koristim i za skidanje šminke sa očiju.
Koža nakon korišćenja je stvarno čista, svetlija, ujednnačeija, i što je bitno hidrira. Jer većina losiona ovog tipa isušuju kožu, dok ovaj ne. 
Smatram da je ovo dobra stvar za one koji nemaju naviku da koriste puno proizvoda za lice.

Da li ste koristile ovaj losion? Kakvi su utisci?

2 коментара:

  1. Ja ne poznajem osobu koja nije koristila ovu kremicu za skidanje šminke. Meni je zapravo i ovaj losion bio prvi proizvod koji sam ikada kupila sa skidanje šminke još pre mnogo godina. Verujem da je od tada njegova formula napredovala i da je sada još bolji. Cena mu je vrlo pristupačna i još kada se nađe na popustu... Iskreno, jedva čekam da potrošim ovu micelarni vodu koju imam i razmišljam daporučim ovaj losion. :D Fotke su inače divne, a novi izgled bloga je brutalan!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! <3 Ja ga nikada do sada nisam kosristila, od kada ga imam kostistim ga stalno i baš sam zadovoljna. Najbitnije je što uopšte ne isusuje kožu, a šminku skida perfektno. :)

      Избриши

Омогућава Blogger.