Viktoria Beauty maska za lice

Zdravo devojke!!
 Ponovo maska za lice. Ovoga puta glinena, dosada se nisam susretala sam maskama ovog tipa. Ali sam dosta čitala o njima, da su odlične za čišćenje pora. 
Konkretno danas pišem o Viktorija Beauty glinenoj maski za lice.


Kada kupite masku dolazi u dve spojene nesice, svaka ima po 7 ml. Cena maske je bila oko 120 dinara. 
Proizvođač na pakovanju navodi da je ovo glinena maska za čišćenje lica sa avokadom i ovsenm pahuljicama. Dubinski čisti pore. Glinena maska za čišćenje lica sa avokadom i ovsenim pahuljicama, dubinski čisti, neguje i čini kožu nežnom. Kremasta glinadubinski prodire u pore lica, dok hranljivo ulje iz avokada hidrir, neguje a rezultat je lepa i negovana koža. Preporučuje se normalnoj i mešovitoj koži.
Upouttvo: na čisto lice naneti masku na lice i vrat, izbegavajte deo oko očiju. Kada se osuši operite je toplom vodom. Koristi se dva puta nedeljno a po potrebi i češće. 

Detaljni sasttojci maske:

Prvi put kada sam je nanela na lice, nije mi se dopao miris. Jer glina ima malo specifičniji miris, koji za nekoliko minuta ispari. Kako je maska stajala na licu i sušila se, tako su se pojavile tačkice na mestu pora. To me je baš obradovalo jer je to znak da se pore čiste. I stvarno nakon skidanja koža je mekša, čistija i lepša. 
Pošto maska dolazi u velikoj količini, drugi deo presipala sam u praznu kutiju od kremice kako se glina nebi osušila. Jedna kesica je čak dovoljna za dva nanošenja a dobijate dve spojene. 

Ovoj maski našla sam još jednu namenu a to je sušenje bubuljica. Nemam problem sa bubuljicama ali mi u onim danima izađe po neka "napast". Kada primetim bubuljicu veću količinu maske nanesem ciljano na bubuljicu i ostavim da se osuši. Najbolji efekat ima kada je ostavim preko noći. Ujutru crvenila nema a bubuljica je zasušena. Nanesem je još par puta u toku dana da budem 100% sigurna da sam je "ubila". Zasušena kožica koja ostane skine se pilingom. 

Ova  i Alverde maska o kojoj sam pisla, su mi omiljene i sigurno ću nastaviti da ih koristim 

Na mom Instagram profilu videli ste još par maskica koje sam uzela da isprobam. Uskoro pišem o njiima.



Pišite mi da li ste koristle ovu masku i kakvi su utisci?

Vidimo se u sledećem postu. Ćao.

2 коментара:

  1. Nisam probala ali sam u potrazi vec dugo za dobrom maskom. Probacu je, zapratila sam te :)
    Pogledaj moj blog ako zelis :*

    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.