Semi Di Lino - vodene ampule za kosu

U ranijim postovima vezanim za negu  kose, pisala sam da mi se kosa postala previše suva zbog preteranog korišćenja kokosovog ulja. Već neko vreme ga ne koristim, ali mi je potrebno nešto što će mi pored Kallos Keratin maske pomoći da mi krajevi budu još mekši i zalađeniji. 

Dosta sam čutala o Alfaparf ampulama za kosu, njih možete naći u plavoj i ljubičastoj boji. Plava je uljana ampula i nanosi se pre pranja kose kao pakovanje. Dok je ljubičasta, o kojoj ću Vam danas pisati, vodena ampula i nanosi se nakon pranja kose.

Ampula se nalazi u maloj plastičnoj flašici od 13ml. Na puno blogova čitala sam da je ova količina dovoljna za dva nanošenja, međutim, ja ovu ampulu koristim već dvadesetak dana posle svakog pranja i nisam ni do pola potrošila. Cena ampule je 130 dinara. Može se naći u Lilly-ju i Dm-u. 

Proizvođač na pakovanju kaže: Vodena ampula za sjaj i regeneraciju oštećene kose. Sadržaj ampule naneti na opranu vlažnu kosu i nastaviti postupak feniranja. Ampulu ne ispirati.

Ampulu nanosim po uputstvu tako što prvo nanesem od polovine kose pa sve do krajeva pre češljanja. Nakon češljanja dok je kosa još mokra, nanesem ponovo malu količinu ali samo na krajevima i ostavi da se kosa prirodno osuši. Nakon sušenja kosa je drstično mekša, krajevi lepo zaglađeni i više nema naelektrisanosti kose. Plašila sam se da će ampla učiniti da kosa izgleda slepljeno ali to nije tako. 
Jedino što mi se na prvo stavljanje nije dopalo je miris, nekako je prejak, ali sam se kasnije navikla. Nastavljam da je kosristim jer mojoj kosi ova ampula baš odgovara a ne kao neke koje sam ranije koristila, koje otežaju moju kosu i umasne je. 

Da li ste Vi koristile Semi Di Lino ampule? Kakvi su utisci?

2 коментара:

Омогућава Blogger.