Alverde - sensitiv 24h creme

Ćao devojke!
 U ovom postu pišem o Alverde dnevnoj kremi za lice.
 Tražila sam neku dnevnu kremu koja je od prirodnih sastojaka, koja nema previše ulja kako bi je koristila kao dnevnu kremu.Naletela sam na ovu Alverde senitive kremu, sa hamamelisom i kamilicom. 
Poznato je da je hamamelis saveznik problematične kože, koristti se za zatvaranje pora, smirivanje kože nakon iritacija.. Kamilica takođe utiče na problematičnu kozu, smiruje iritacije, posvetljuje kožu, deluje kao piling, smanjuje kolutove oko očiju i otok.
 Namenjena je osetljivoj koži. Sa organskim hamamelisom i kamilicom. Pored ovih sastojaka sadrži jos i omega 3,6 i 9, vitamin e i ulje manga. 
Detaljni sastojci kreme:


Polugelaste je teksture, bele boje. Koža je veoma brzo upije i ujedno stvara zaštitni sloj. Koža je mekana, glatka, ujednačenija i pore manje vidljive. Primetila sam da dosta ublaži tamne kolutove oko očiju, koji su moj veliki problem. 

Koristim je svakodnevno, nekada i nekoliko puta dnevno. Kada ne žellim da se šminkam nanesem nju kako bi mi koža bila ujednačenija i hidrirana. Ne dopada  mi se kako se ponaša kao podloga za puder, puder ostaje na licu u flekama, koža ga ne upija. 
Jedino što mi se ne dopada kod ove kreme je miris, ja mene je prejak. Dok se ljudim u mojoj okolini baš dopada. Cena kremice je oko 200 dinara, Kada sam je ja kupovala bila je na nekom popustu.
To je sve za ovaj post, Nadam se da Vam se dopao. Vidimo se za nekoliko dana u novom postu. Pisaću Vam o jednoj glinenoj maskici.

Pišite mi, da li ste koristile Alverde kreme za lice? Kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Омогућава Blogger.