Top 5 - kupaćih kositma sa ZAFUL sajta

Odlučila sam da krenem da pišem malo i predloge za kupovinu sa kineskih saajtova. U poslednje vreme sve više je popularn ovaj način kupovine.  Planiram da svakog ponedeljka objavljujem postove sa predlozima, ovog ponedeljka su predloyi za kupovinu kupaćih kostima. Leto je pred vratima, idemo na more, potrebni su nam kupaći kostimi. Ostavljam Vam dirktan link svakog kupaćeg. 
Ovo su mojih 5 predloga: 




Ovaj kupaći je moj favorit. Volim kombinaciju crne i sive boje. Rolke su sada popularne, a ovo je neka polu rolkica, što mi se dopada jer ne volim da me nešto gusi. Donj deo je klasičan, što mi se takođe dopada. Volim kada je jedan deo (obično donji klasičan). Pored sive postoje i druge boje gornjeg dela.








Mislim da bi ovaj kupaći najlepše stajao mršavicama. Zbog širokog i šarenog gornjeg dela istakao bi grudi. Donji deo je klasičan ali je boja fenomenalna, prava letnja.











Maslinasto zelana boja je poslednjih nekoliko meseci postalaa popularna. Ovaj kupaći bi najlepše stajao devojkama sa velikim grudima. Zbog ovih isprepletanih trakicama na gornjem delu, i sorokog dela sastrane, sve bi stajalo na mestu.   Donji deo je nešto između običnih gaćica i oni brazilskih.

Postoji više boja ovog modela.








Ovaj model kupaćeg sve češće srećem na Instagramu. Mislim da će biti baš popularan ovog leta. Ovim kupaćem bi istakli figuru i struk vizuelno suzili. Akcenat je stavljen na donjem delu, tako će vaši kukovi doći do izražaja. 










Za kraj predlog kupaćeg za devojke koje žele da sakriju neke sitne nedostatke. Radi se o kupaćem sa dubokim donjim delom. Gornji deo kojji je bez bratela podići će i istaći grudi. Obično su kupaći kostimi bez bratela sa dodatkom jastučića koji podižu i uvećavaju grudi. 

Postoji samo u crnoj boji.







Pišite u komentarima, da li Vam se dopadaju ovakvi postovi? Šta mislite o mojoj ideji? Koji od moji predloga Vam se najviše dopada?

2 коментара:

Омогућава Blogger.