Alverde - feuchtigkeits maska za lice

Nakon vikenda provedenog na bazenu i suncu, koža lica mi je bila skroz isušena i dehidrirana bilo mi je potrebno nešto što će je vratiti u život.
U tu svrhu koristila sam Alverde masku sa organskim uljem divlje ruže i ši buterom.
Tekstura maske je bela i gelasta kao i sve Alverde maske. Dolazi u kesicama čija je ukupna količina 15ml. Cena joj je bila oko stotinak dinara u DM-u.

Maska je sa organskom divljom ružom i ši puterom. Namenjena je suvoj koži. Neguje i uglačava. Za dokazano više hidratantnosti. Inovativna formula na biljnoj bazi i organska hijaluronsa kiselina hidriraju kožu. Ulje divlje ruže kombinovano sa maslinovim uljem i suncokretovim uljem, kao i ši i kakao puderom neguju kožu. Bez sintetičih mirisa, boja i konzervanasa. Bez sastojaka na bazi mineralnog ulja.

Detaljni sastojci maske:

I ako je maska za suvu kožu na mojoj masnoj i dehidriranoj koži je prijala. Nanela sam je u obilnoj količini na celo lice i ostavila 20 minuta, možda čak i neki minut duže. Koliko mi je koža bila dehirirala govori to da je ostalo vrlo malo maske na mom licu. Dok se ispira oseti se ulje. Na koži ostaje mala količina ulja, ja sam ga samo umasirala u kožu i tako prenoćila baz nanošenja kreme. 
Dopada mi se efekat koji je koža imala nakon skidanja maske ali i sutradan. Lice je bilo dobro hidrirano. Borise od dehidratacije su nestale, podočnjaci i nepravilnosti manje vidljive. Ova maska mi nije iziritirala kožu niti izazvala nastajanje bubuljica. 
Nastaviću da je koristim povremeno kada osetim da je mom licu potrebna dodatna hidratacija.

To je sve za ovaj post. 

Pišite mi u komentarima da li ste koristile ovu masku i kakvi su utisci??

2 коментара:

  1. Nisam isprobala ovu masku ali cini mi se jako zanimljiva. Nadam se da cu je uskoro imati prilike isprobati.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je za suvu kožu ali ja je povremeno koristim kada mi se lice dosta isuši, i super je :)

      Избриши

Омогућава Blogger.