GARNIER Fructis Aloe air-dry cream

U današnjem postu pišem o kremi koja se našla među mojim favoritima iz prethodne godine, kao najveći favorit. U pitanju je Garnier Fructis Aloe air- dry krema za kosu bez ispiranja.


Garnier aloe krema namenjena je hidriranju i stilizovanju kose. Obogaćena hidrirajućim aloe vera gelom i glicetinom prirodnog porekla. Hidrira kosu bez otežavanja
Rezultat: Kosa je hidrirana, laka za stillizovanje i bez feniranja. Pruža anti-frizz efekat (efekat sprečavanja neželjenog izvijanja kose) tokom 48h. 

Krema dolazi u pakovanju od 400ml. Što je velika količina za ovakvu vrstu proizvoda. Sa pumpićom za lakše doziranje proizvoda. Cena ove kreme je oko 500 dinara, ali se često može naći na akciji za nekih stotinak dinara manje.




Tekstura kreme mi se dopada, jako je lagana. Kada je istisnete na ruci imaćete osećaj kao da ste na ruci stavili vodu. Čak od toplote ruku počinje da klizi, zbog toga je treba brzo koristiti. Ne sadrži ulja tako da neće umastiti kosu.

Miris kreme je prijatan, osvežavajući, meni se dopada. Na kosi ostaje dugo.

Može se nanositi na mokroj ali i na suvoj kosi. Način na koji meni najviše odgovara je na mokroj. Nanosim je od polovine do krajeva kose. Na ovaj način je efekat kreme jači. Kosa postaje drastično mekša tj. hidrirana, nije naelektrisana i ravnija, bez otežavanja i dodatnog mašćenja. Ravna ostaje do sledećeg pranja, čak i ako je bila uvezana u rep.

Efekat ne izostaje ni kada se radi o kovrdžavoj kosi, bar što sam mogla da primetim kod ljudi u mojoj okolini kojima sam ovu kremu preporučila, naravno kosa neće biti potpuno ravna već kovrdže definisane i mekane.

Da li ste isprobali ovu kremu i kakvi su vaši utisci?








3 коментара:

  1. Deluje super krema, i s obzirom na količinu, moje mišljenje da cena nije mnogo.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Experiencing difficulty opening Chrome program on Windows 10? Google Chrome won't open when you click on Chrome alternate route symbol on Desktop?

    Call now Toll Free: 1-877-637-1326. #Resolit.us gives Onsite and Online Support for various web browser problems like google chrome has stopped working, chrome browser not working. Google Chrome Browser Won't Open Windows 7 & 10

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.