BARONESS vitamin C sheet mask


Broness maske su pozitivno otkriće za mene u prethodnoj godini. Od kada sam ih isprobala, to je bilo sredinom prošle godine, koristim ih često. 
Pored maske o kojoj danas pišem postoje još maski namenjenih raznim problemima kože, kao što su bore, mitiseri i bubuljice. O njima ćete čitati u narednom periodu.
Cena maski je oko stotinak dinara i može se naći u Lilly drogeriji.

Baroness sheet maska sa vitaminom C, namenjena regeneraciji kože. Sadrži vitamin c, pro-vitamin b-5, nikotinamid koji instantno daje koži energiju i blistavost.


Kod prvog korišćenja iznenadilo me je to koliko je maramica natopljena serumom. Toliko natopljena da klizi sa lica, što me je u početku nerviralo ali sam se kasnije navikla. Pošto u kesici uvek ostane pozamašna količina seruma, ostatak nanosim na vrat i dekolte. Kako bih i taj deo dodatno hidrirala.
Što se tiče regeneracije kože, čemu je ova maska namenjena, nisam primetila drastičnu razliku. Ubrzala je zarastanje par ranica od bubuljica i ujednačila ten. Ono što me je iznenadilo je hidratacija. Ova maska jako dobro hidrira kožu, što je u ovim hladnim danima potrebno. Hidratacija se neće primetiti odmah nakon uklanjanja maske već nakon potpunog upijanja. Iz tog razloga preporučujem korišćenje maske pre spavanja, kako bi koža imala vremena da upije sav serum koji ostane na licu. 
Nije mi izazvala bubuljice ili zapušila pore, niti je dodatno umasnila, već mojoj koži prija.
Maska mi se dopada i sigurno ću nastaviti da je koristim.

Ukoliko vas interesuje koje još Baroness maske postoje možete pogledati na mom Instagramu.
Pišite mi, da li ste isprobali Baroness maske? Kakvi su vaši utisci?

3 коментара:

  1. Nisam isprobala ove maske, ali po tvojoj preporuci mi se svidjaju :)

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. To print over Wi-Fi from your PC, or to rapidly impart your printer to other people, you can interface your printer to Google Cloud Print.
    If you checked or followed all the steps but problem is still occuring then you can Call Toll Free 1-877-637-1326. RESOLIT offers various types of services like Google Cloud Print Help, How to troubleshoot Google Cloud Print and more.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.