Favoriti 2018. godine

Zdravo svima! 
U ovom postu pišem o favoritima iz prethodne godine.Nema ih puno, jer uglavnom koristim iste proizvode. Neke od njih spominjala sam u nekim od prethodnih postova, dok za neke pripremam posebne recenzije.


Prvi i najveći favorit ove godine je Garnier Aloe vera Air-dry krema. Namenjena je ispravljanju kose. Naravno neće ispraviti kosu kao da ste koristili presu, ali će izgledati kao da je isfenirana, zagladiće je i smiriti naelektrisanost.
O njemu uskoro pišem detaljnije utiske.

Sledeći favorit je Velnea Young gel za čišćenje lica, maska i piling. Od kako sam ga kupila koristim ga svakodnevno, obožavam ga i sigurno ću ga ponovo kupiti.
Ako vam se dopada Garnier Pure gel i ovaj će vam odgovarati jer su identični.
O njemu možete detaljnije pročitati ovde.

Još jedan favorit sa aloe verom, biće ih još. Aloe vera Fitness gel, koristim ga na razne načine. Postao je moja obavezna stavka u nezi kože lica i kose.
Kad god imam neke suve delove na licu ali i na telu, ili ako imam neku bubuljicu uvek nanosim njega. Sredi svaku upalu i isušni deo kože. Nanosim ga kao masku na licu, odlično očisti pore. Pored toga nanosim ga na teme glave pre svakog pranja kose, jer pomaže mojoj kosi oko rasta. Podstiče cirkulaciju koja utiče na rast kose. O njemu sam takođe pisala, što možete pročitati ovde.



I poslednji proizvod od aloe vere su ampule. O njima takođe postoji post na mom blogu, koji možete pročitati ovde.
Ampule korisim samostalno ali i u kombinaciji sa glicerinom, od čega pravim serum. Koristim ga umesto noćne kreme, nakon nanošenja prethodnog favorita.

Prethodne godine isprobala sam dosta maski za lice, ali definitivno najomiljenije su mi postale Baroness maske. U pitanju su korejske maske, a sigurno već znate da je kozmetika iz Koreje najbolja na svetu. Na mojoj Instagram stanici možete ideti koje još maske ovog brend postoje.

Kao poslednji favorit prethodne goine izdvojila sam Byphasse ružinu vodicu. Ružina vodica postala je neizvostavna nakon čišćenja lica.
Ne isušuje kožu ni malo, već lepo očisti i ujednači. Na internetu možete naći puno recenzija ovog tonika, i sve su pozititivne, što govori koliko je dobar.



Nadam se da ste uživali u današnjem postu. Pripremam još dosta postova za naredni period.
Pišite mi, koji su vaši favoriti?

2 коментара:

Омогућава Blogger.