STILL Lux krema za kosu

Imam jako tanku kosu, sa temenom koji se brzo masni ali jako suvim krajevima. Zbog suvih krajeva moram da koristim ulja, ali ne previše, jer će ulja otežiti moju kosu i pri korenu će se slepiti za teme. U nekom od prethodnih postova navela sam da na mokroj kosi, na krajevima, nanosim malo kokosovog ulja. Kako bi mi krejevi bili mekši i sjajni. Međutim, ne bi trebalo stalno koristiti isti proizvod. Pa sam jedno vreme koristila običnu kremu za ruke, ali to nije dobro jer ona nije krema za kosu već za ruke. Zbog toga sam se bacila u potragu za kremom za kosu, i naišla sam na STILL LUX kremu za kosu. Uglavnom su takve kreme namenjene kovrdžavoj kosi, ali moja ravna. Međutim meni ova krema odgovara.





Prozvođač na pakovanju kaže:
Za negu i oblikovanje kovrdžave kose.
PROBLEM: Moja kovrdžava kosa je suva i bez sjaja, a kovrdže se nekontolisano tršave i teško oblikuju.
Prirodno kovrdžava kosa i kosa sa mini valom je suva i veoma osetljiva na negativne uticaje vetra, suvog vazduha, sunca i aero-zagađenja. Njena porvšina se lakše oštećuje, vrhovi brže krzaju i kosa gubi sjaj. Neophodna joj je dodatna nega!
REŠENJE: STILL Lux je laka, hidratantna, nemasna krema, idealna za negu kovrdžave kose.


  • Obnavlja zaštitni film na površini dlake i štiti suve vrhove od krzanja.
  • Sprečava da se kovrdže mrs i tršave i omogućuje lako oblikovanje pravlinih uvojaka.
  • Čini površinu kose svilenkasto glatkom i vraća joj intenzivan prirodni sjaj.


 Nanosim je na mokru kosu pre češljanja, baš kao i kokosovo ulje. Odlično mi omekša kosu i pomogne da je očešljam.Nisam je nanosila na suvu kosu, ali mislim da bi je samo umasnila.Tekstura je gelasta i bela.  Miris kreme je jak, ali prijatan, odgovara mi.
Definitivno nastavljam da je koristim, jer pored nje ne moram da nanosim regenerator koji mi samo umasni kosu.


Pozdrav :)
E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:
@kika_blog
Омогућава Blogger.