DIY: C serum

Napokon posle dužeg vremena, vraćam se blogovanju, jejjj  :)
U ovom postu pišem o jednom veoma jednostavnom a delotvornom serumu. Poslednjih nekoliko nedelja istraživala sam o serumima i odlučila da krenem da koristim serum sa vitaminom C.
Svi zanju koliko je vitamin C delotvoran za kožu: umanjuje hiperpigmentaciju kože, podstiče proizvodnju kollagena, smanjuje upale i iritacije i ubrzava zaceljivanje rana. Možete ga piti ili kosristiti kao maske ili pak kao što ga ja koristim.


Za ovaj serum vam je potreban glicetin, tablete vitamina C i destilovana voda. Tačnije 2 kašičice glicerina isto toliko i destilovane vode i 1 kašičica vitamina C u prahu. Vitamin bi trebalo da bude od 1000mg, međutim, ja sam stavila od 180mg, pa ću postepeno povećavati.Sjedinite vodu i vitamin. To je malo duži proces jer se vitamin teže topi. Kada se otopi dodajte glicerin, i serum je spreman.

Ja ga koristim dva dana i moj prvi utisak je wow. Nanosila sam ga pred spvanje, jer ako dođe u kontakt sa suncem hoce da izazove kontra efekat. Samo ga utapkam u celo lice i tako prespava.
Rok trajanja seruma je sedam dana, nakon toga pravite novu meru. Serum držite na mračnom i hladnom mestu.
Nadam se da vam se post svideo, vidimo se za nekoliko dana u sledećem. Ćaooooo ;)

Email: kikabeautyblog@gmail.com
Instagram @kika_blog
Омогућава Blogger.