Kako sam se izborila sa opadanjem kose

Poptuno je normalno da kosa svakodnevno opada, oko 100 dlaka dnevno. I da u nekim periodima godine više nego obično. Međutim ako vam kosa tokom cele godine mnogo opada, pritom sporo raste nova, u velikm ste problemu. Kosa može da opada od raznih preparata, prevelikog korišćenja prese i figara, poremećaja hormona ili pak iz nekih drugih razloga. U poslednje vreme sve više srećem devojke koje mi se žale da im kosa preterano opada, zbog toga sam odlučila da podelim svoje iskustvo sa opadanjem kose, pa možda još nekom pomogne.



Prvo što sam preduzela po pitanju kose je to da sam prestala da koristim jake šampone, prešla sam na one litarske, blage šampone. Međutim, najveći krivac za moje opadanje bila je presa. Bez koje nije mogao da prodje moj dan. Uvek posle pranja kose bi se peglala i sutradan ako bi se kosa uvila, opet bih uzimala presu i gorela kosu. Posle dužeg moljenja roditelja i dečka da ostavim presu, USPELAAA SAM!!!

Nastavila sam kosu da perem blagim šamponima. I pored toga po internetu tražila šta da koristim da bi mi kosa ponovo izrasla. Samo da napomenem da sam imala toliko retku kosu da mi se koža glave videla. Posle dužeg traženja na nekom sajtu, koji nažalost posle toga nisam mogla da nađem više. Prvo sam bila skeptična da koristim ovaj da kažem "losion". Sastojci su crni i beli luk i cimet. Plašila sam se da će miris luka ostati na kosi, ali nije tako. Cimet ubije neprijatan miris luka, i kosa miriše na cimet. Losion se sprema tako što se prvo odredi koliko vode je potrebno da se nakvasi teme, meni je otprilike trebala jedna ipo šolja za čaj. U toj vodi se stavi dva čena belog luka, isečenog na polaa po dužini i otprilike toliko i crnog, isecenog na četvrtine i doda se pola kašičie cimeta. Vodu i luk i cimet staviti na šporetu da proključa. Kada proključa sloniti i ostaviti da se ohladi na temperaturu koja vama odgovara. Losion se utrljava na celo teme i drži 15-20 minuta. 
Ovaj losion sam koristila skoro godinu dana, pre pranja kose. Već posle mesec dana počela je nova kosa da raste. Bila sam presrećna kada je počeka da raste i što mi se više ne vidi koža temena. Losion sam prestala da koristim, jer mi više nije potreban, ali sam nastavila da koristim blage šampone. Peglu na svu sreću više ne koristim. I molim devojke da prestanu da koriste prese. Nadam se da će ovo moje iskustvo nekome pomoći da reši ovakav problem kao što sam ja imala. 

Uskoro novi post, pozdrav :)


Омогућава Blogger.