Saveti za učvršćivanje noktiju

Tanki, lomljivi i suvi nokti su čest problem žena. Većina njih zbog toga radi nadogradnju, izlivanje ili geliraje, međutim one tako ne rešavaju svoj problem, već ga samo maskiraju. Kada bi posle nekog vremena skinule gel problem bi se vratio. Jednom sam i ja nadogradila nokte, trajali su mi mesec dana i počeli da otpadaju. Oduvek sam imala čvrste nokte, ali nakon gela imala sam tanke i lomljive. Godinu dana nakon toga nisam mogla da pustim nokte, lomili su se. Po ovome vidite koliko je gel štetan. Zbog toga vam danas dajem nekoliko saveta kako učvrsiti prirodne nokte.
Na prvom mestu bitno je čime kratite svoje nokte. Ja svoje nokte na rukama nikad je sečem grickalicom, već ih uvek turpijam. Nokti se turpijanjem učvršćuju. Nekada bih po sat vremena sedela i turpijala nokte, kada mi dosade dugi, i želim da ih skratim. Sledeća stvar je nega noktiju. Ne korisitm posebne kreme za negu noktiju. Već biram kreme za ruke koje u sebi sadrže aloe veru. Ona je veoma dobra za nokte jer sadrži dosta vitamina koji odgovaraju noktima i odlična je i ra ruke. Međutim, postoji jedan problem ukoliko već imate čvrste nokte nemojte koristiti aloe veru jer će nokti tada postati toliko čvrsti da će pri svakom udarci pucati (meni se ovo desilo). Umesto krema možete koristiti ulja, ja koristim kokosovo, umasiram u nokte i ostavim neko vreme da upije. Ovo mogu koristiti i devojke koje imaju čvrste nokte, jer kokosovo ulje ubrzava rast noktiju.
Pored ovih postoje još načina kako učvrstiti nokre. Učvrsti nokte limunovim sokom, svakog dana po 10 minuta stavi nokte u sveže isceđen limunov sok. Ovo će pomoći i ukoliko su vam nokti žuti od nekih lakova. Ili pak u bezbojan lak dodajte dva čena sitno iseckanog belog luka i isto toliko limunove kore. I svakog dana mažite po jedan sloj na nokte, do petog, nakon koga ćete sledećeg dana skinuti i sledećeg dana (sedmog) krnuti opet. I naravno bitno je da ukoliko imate lomljive nokte neko vreme ne korisitite lak za nokte. 


Ali ukoliko volite da vam nokti uvek budu nalakirani ili ste poslovna žena koja uvek mora imati sređene nokte. Primenjujte neki od ovih saveta i imaćete duge i čvrste nokte. 
Skoro sam probala jedan veoma lak recept koji je za sada dobro pokazao. A to je da u bilo kojem laku za nokte, može u boji a može i bezbojan, izaberite boju koju vi najviše volite. U laku sam dodala kokosovo ulje. Gore sam navela da je kkokosovo ulje dobro za nokte. Ovaj lak možete mazati kao podlogu, naravno ako ste uzeli providan ili neki sa blagom bojom. A možete nositi i samoo njega. Ja sam kokosovo ulje stavila u jedan skoro providan lak, koji u sebi ima sitne sljokice koje se iz određenog ugla presijavaju na ljubičasto. Njega sam uzela jer može biti i kao podloga a može se nositi i samostalno. 
Nadam se da će vam neki od ovih saveta pomoći. Vidimo se u sledećem postu za nekoliko dana, ćaoo :)

Da li ste probale nešto od ovoga?


E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:
@kika_blog
Омогућава Blogger.