MULTIACTIV Natura soft cream

Zdravo devojke!!

U poslednje vreme sam se dosta zainteresovala sa MULTIACTIV kozmetiku. Moj prvi post je bio o njihovoj Neven kremi. Dugo sam je koristila, međutim, pre nekih dva meseca počele su da mi izlaze sitne bubuljice kad god je nanesem na lice. To je bio znak da mi se koža zasitila ove kremice. Zbog toga sam kupila ovu Natura soft kremu za lice i telo.




Prvenstveno ovu kremu sam uzela bog vitamina E koji je odličan za kožu lice, podstiče regeneraciju kože, uklanja bore, hidrira kožu itd. Pored Vitamina E sastojci su i Aloe Vera i Shea buter koji su takođe veoma dobri za kožu. 
Proizvođač na pakovanju kaže:  Univerzalna krema za lice i telo bogata prirodnim aktivnim komponentama (Aloe Vera, Shea buter, Vitamin E) dubinski hrani, vlaži kožu i štiti je od negativnih spoljnih uticaja. 

Sastojci kreme su:

Tekstura kreme gelasta, ne ostavlja beli trag. Koža je brzo upija
Moj prvi utisak o kremu bio je odličan. Uzela sam je da bih je koristila kao noćnu kremu, sada u zimskim mesecima, kada koži treba jača nega. Posle prvog nanoćenja koža je izgedala baršunasto, ujednačeno i hidrirano. Međutim posle drugog nanošenja mi se uopšte nije dopao izgled kože. Nekako je postala tamna, fleke su bile izraženije, pošto sam je mazala i oko očiju vene na kapcima su se jače videle, i koža je bila tamnija. Pored toga me je užasno peklo lice, da sam morala odmah da isperem. Posle nekoliko dana ponovo sam je nanela, ali nažalost isto.

Da je ne bih bacala počela sam njome da mažem telo. Posle nanošenja nije me pekla koža, bila je hidrirana i meka. Odlično se ponaša i na rukama. Aloe Vera i Vitamin E su odlični za nokte, učvršćuju ih i ubrzavaju njihov rast. Što mogu da potvrdim, ali ne preporučujem devojkama koje već imaju čvrste nokre, kao ja, jer ako su previše čvrsti pri malom  udarcu pucaju. Što se meni desilo.

Da li je neka od vas koristila ovu kremu? Kakvi su vam utisci?

Vidimo se za nekoliko dana u sledećem postu. Ćao, ljubim vas :*

Email: kikabeautyblog@gmail.com
Instagram @kika_beauty

Омогућава Blogger.