MULTIACTIV maske za lice

Pored svakodnevne nege lica, bar jednom nedeljno trebamo uraditi dubinsku negu, što podrazumeva maske i pilinge. Postoje razne vrste maski, neke od njih su hidratantna, za zatezanje kože, umirujuće, za uklanjanje fleka i čišćenje. Kao i maske pilinzi su obavezni jer podstiču cirkulaciju krvi što je veoma bitno za ujednačen ten i odstranjuje mrtve ćelije sa kože. Mogu se koristiti prirodne maske i pilinzi, a ukoliko to ne volite možete kupovne. Pošto sam pisala o prirodnim maskama za lice, danas pišem o kupovnim.


Prva maska je MULTIACTIV SPA relax piling maska 2u1, za čišćenje, regeneraciju, svež i zdrav izgled kože.  Proizvođač navodi da sadrži piling zrna masline koji  uklanjaju odumrle ćelije sa površine kože, podstiče mikrocirkulaciju i bolje snabdevanje kože kiseonikom. Ekstrat manga ima izuzetna antioksidantna svojstva jer sadrži vitamine A, C, B grue i beta karoten. Vraća koži energiju i stimuliše sintezu kolagena, čime povećava čvrstinu i tonus kože i intenzivno hidrira i oporavlja kožu. Ekstrat zelenog čaja usporava proces starenja kože i štiti od oštećenja UV zracima. Deluje protivupalno i smiruje osetljivu kožu koja je iritirana usled stresa, podstiče regeneraciju kože i vraća joj elastičnost. Detaljni sastojci maske:


Druga je MULTIACTIV Hidratantna maska, koja revitalizuje, oslobađa kožu od toksina i vraća joj vlažnost i elastičnost. Proizvodjač na pakovanju navodi da sadrži ekstrat maline sa specifičnim antioksidantima koji ciljano deluju na ćelije napadnute slobodnim radikalima i neutrališe njihovo dejstvo. Stimuliše regeneraciju kože, jača njene odbrambene mehanizme, vraća tonus i elastičnost umornoj koži. Ekstrat žen-šena usporava proces starenja i uspešno normalizuje funkcije kože koje se poremete usled stresa. Briše tragove umora i ima svojstvo stimulacije i zatezanja kože. Hijaluronska kiselina potpuno vraća volumen i vlagu koži jer se njeni molekuli spajaju sa kolagenom i elastinom i podstiču njenu sintezu. Apsorbuje vlagu i polako je otpušta pa je hidratantno dejstvo na koži znatn produženo. Detaljni sastojci maske su:


Obe maske dolaze u kesici od 7,5ml što je sasvim dovoljno za dva nanošenja. Tekstura maski je gelasta, laka za nanošenje. Kada je nanesu na lice počinju da hlade, što mi je veoma dopada. Na pakovanju piše da se drze 10 minuta, međutim ja sam ih držala duže, jer mi je prijao osećaj hlađenja, a i miris koji je predivan.  Skidala sam ih kada mi koža potpuno upije, mlakom vodom. Koža nakon skidanja je ujednačena, baršunasta i meka. Kada sam skidala pilig lagano sam protrljala kožu i potpuno mi je skinulo mrtvu kožu. Nakon skidanja maske ništa nisam nanosila, jer mi se svideo izgled kože. Namenjene su svim tipovima kože. Definitovno nastavljam da koristiim ove maskice, odlične su. 

Da li je neka od vas korisila ove maske? Kakvi su utisci?
Sledeći post za nekoliko dana, ćaooo ;*


E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:
@kika__beauty
Омогућава Blogger.