VZK Intenzivna hidratantna krema za lice

U ovom postu govorim o kremi  koja me je na prvo korišćenje oduševila, ali vać na narednom razočarala. U poslednje vreme isprobavam razne kremice, jače i masnije teksture, jer je zimi potrebna jača hidratacija. Takva krema je Veoma zdrava krema intenzivna hidratantna krema za lice sa palmini uljem i voćnim kiselinama. Krema je namenjena svim tipovima kože. Pored ove kreme od ovog proizvođača koristala sam balzam za usne i kremu protiv bubuljica. 


Proizvođač na pakovanju navodi: Gel-krem pomučvrste kontistencije sa visokom koncentracijom antioksidanata (retinol, tokoferol), palminim uljem (jojoba, žuti noćurak), voćnim kiselinama (alfa-hidroksi), pantenolom, hidratantnim kompleksom sa produženim dejstvom i gelirajućim agensom prirodnog porekla (šećerna trska).
Detaljni sastojci kreme:
Tekstura je gelasta, žućkaste boje. Sa prijatnim mirisom, podseća na Pavlovićevu kremu. Kada se nanese koža je brzo upije, ne ostavlja nikakav film na koži. Koža je ostaje glatka i mekana. Pošto sadrži voćne kiseline koje pomažu protiv hiperpigmentacije, ukoliko je koriste kao dnevnu, morate naneti i kremu sa zaštitnim faktorom. Ja sam je koristila kao noćnu.Kao što sam u uvodu navela posle prvog nanošenja krema me ne oduševila: koža je bila glatna, mekana, hidrirana, pore sužene. Međutim već sledećeg dana lice mi je posle nanošenja postalo crveno, počelo da gori. Odmah sam skinula i lepo očistila lice, nakon nekoliko minuta koža se smirila.
Odmah sam kremu prosledila mami, kojoj baš odgovara. Od kako koristi ovu kremu lice joj je svežije, zategnunije, čak su se smanjili tamni kolutovi oko ociju. Cena kremice je oko 250 dinara, ali se često može naći u Lilly-ju na sniženju. 

Pišite mi u komentarima da li ste koristile ovu kremicu ;)
Nadam se da vam se post svideo :) Ćaoo :*

E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:

Омогућава Blogger.