Januarski favoriti

15:22
Po prvi put na blogu pišem o favoritima. Volim da čitam ovakve tipove postova, pa ću se truditi da svakog meseca pišem o svojim favoritima.
Moj prvi favorit je Multiactiv krema za ruke. Dobila sam je sredinom januara, i nakon prvog nanošenja me je oduševila. Nemam neki veliki problem sa rukama, ali nijedna druga krema mi nije ostavljala tako glatke i hidrirane ruke kao ova. U sebi ima glicerin koji je odličan za kožu i u poslednje vreme ga veoma često koristim, videćete u nastavku.  Mislim da je kupljena u Liliju, ali nisam sigurna. Cenu ne znam ali sigurno ne prelazi 150 dinara. Na njihovom sajtu sam videla da pored ove postoje još i sa pantenolom, kamilicom i maslinovimm uljem. 

Drugi je Aura korektor. Imam ga već nekoliko meseci, ali mi se u početku uopšte nije dopao. Nekako mi se previše skupljao u sitne borice ispod očiju i dosta isušivao taj predeo. Ali u poslednje vreme mi sve više odgovara. Od kad sam počela da ga koristim u kombinaciji sa prajmerom koji sam sama napravila, koji je moj sledeći favorit, odličan je. Ne uvlači  mi se u pore, odlično se stapa sa kožom i što je najbitnije ne isušuje. Cena ovog korektora je bila oko 390 dinara, kupila sam ga u lokalnoj parfimeriji.

Kao što sam gore navela, posle dugog traženja po internetu, našla sam recept za domaći prajmer. Njega koristim svakog dana, nanon čišćenja lica kao tonik, pre šminkanja kao prajmer i nakon šminkanja kao fiksator. Recept je vrlo jednostavan. U 50 mililitara  destilovane vode dodaje se dve kašičice glicerina. Stavila sam ga u ovoj bocici sa raspršivačem kako bi mi bilo lakše da ga nanosim. 

Sledeći je Ebelin beautz blender. Pre nego što sam dobila ovaj beauty blender za puder i korekrtor sam koristila četku, koja se solidno radila posao. Od kako sam dobila njega na četkicu sam zaboravila, odlično mi nanese puder i korektor. Lepo stopi sa kožom. Cenu ne znam jer sam ga dobila.

I na kraju Multiactiv krema za lice i telo. Koristim je za telo. Odlično hidrira, koža je brzo upije. Dobra je i za ruke ali ja je više ne koristim za to, zbog čega, pisala sam u recenziji. Pri kraju je, tako da će se uskoro naći u postošenim proizvodima. Cena je bila oko 180 dinara.

Nadam se da Vam se post svideo. Pisite mi u komentarima koji su vaši januarski favoriti :)


E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:

9 коментара:

  1. Prelep post.Ja sam dosta dugo koristila Aurin korektor, nažalost od kako sam počela da koristim Catrice korektor njega sam ostavila po strani. :-*

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nice collection there, beauty blender is amazing.
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/aveeno-baby.html

    I just followed your blog, hope you will follow back too !!!

    happy weekend !!
    hugs, Kanchan

    ОдговориИзбриши
  3. Baš dosta favorita!Inače,meni se ruke dosta suše,a neke kreme me baš peču.Probaću tu multiactiv..Javljam utiske! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Super post draga! Vidi se da imaš dosta favorita, među kojima nisam isprobala niti jedan proizvod, ali nadam se da ću uskoro <33
    Ja sam na svom blogu također napisala post o favoritima, pa ako te zanima pročitaj -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :* Čitala sam i baš mi se sviđa tvoj blog, lepo si ga uredila :)

      Избриши
  5. Very Nice blog for learning new things, thanks for such beautiful blog.
    emily compagno

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.