Jednostavan trik za brži rast noktiju

 Pre tačno mesec dan pisala sam post o savetima za učvršćivaje noktiju, u kome pored sveta kako možete učvrstiti okte navela da sam pronašla jedan trik kako učvrstiti i ubrzati rast noktiju uz pomoć kokosovog ulja.  Sve što sam uradila je da sam u običan lak za nokte stavila kokosovo ulje.
Sada nakon tačno mesec dana želim da Vam pokažem kakvi su rezultati.
Za ovih mesec dana ovaj lak sam mazala 2-3 puta dok u poslednjih desetak dana uopšte nisam lakirala nokte. Definitivno nastavljam da ga koristim. Javljaću Vam rezultate na svakih mesec dana :)






E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:



3 коментара:

  1. Woww jako sam se iznenadila. Hvala na savjetu. Definitivno cu i ja isprobati ovaj trik za brzi rast noktiju ❤
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam iznenadjena rezultatom, nadam se da ce i tebi pomoci ❤ 😀

    ОдговориИзбриши
  3. Previše sam iznenađena rezultatom da bih mogla napisati nešto. Zaista savršen proizvod:D

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.