Potroši 5 do proleća

23:53
Već duže vreme razmišljam o pisanju ovakvog, jer sve češće kupujem i menjam kozmetiku i šminku. Ostavljam po strani ono što mi je odgovalo da bi probala neke nove proizvode.Ovo su par stvari koje već neko vreme ne koristim. 
Pa da krenemooo!




Mamma i beba ulje za telo- Pisala sam post o ovom ulju. Koristila sam ga posle mršavljenja, jer mi se koža na stomaku malo opustila, za masiranje stomaka da bi podstakla elastičnost i koža se brže vratila. Ostalo je još malo, tako da ću sigurno potrošiti. Ovo mi je druga bočica.

Multiactiv Natura soft cream- Takođe sam pisala post o ovoj kremi. Namenjena je za lice i telo, međutim na licu mi nikako nije odgovarala. Koristila sam za telo i super se pokazala. Završila je na dnu fioke sa kozmetkom, zato je zapostavljena. 

Labello fruity shine strawberry- Ovo labelo imam već duže vreme. Nisam ga koristla jer sa nakupovala još labela a na ovaj skroz zaboravila. Moram da potrošim neko da bih kupila novo :)




Impala tečni puder- Odličan puder, lagan, ima srednju pokrivnu moć. Dobar je za dnevnu šminku. Pošto je počeo drugi smestar, definitivno ću ga koristiti skoro svakodnevno. Ovo mi je druga tuba. 

Golden rose silky touch compact powder- Stajao mi je u torbi (zato je tako izgreban). Obično za setovanje koristim bebi puder, ali pošto ovaj imam duže vreme, pokušaću da ga potrošim. U osnovnoj školi sam samo njega koristila od šminke. 


Nadam se da ću bar nešto od ovih proizvoda u toku ovih mesec dana. 
Pišite mi u komentarima, dali ste koristile neke ovih proizvoda? Šta Vi planirate da potrošite do proleća? :)


E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:


2 коментара:

Омогућава Blogger.