This or that? - saradnja sa blogom MMara

00:44
Na početku bih želela ponovo da se zahvalim Marijani, urednici bloga MMara, što je pristala da zajedno napišemo ovaj post. :)
Na njenom blogu možete videti kako je ona odgovorila na ova pitanja, obavezno pogledajte!

          1. Make Up


Blush or Bronzer – Definitivno biram bronzer, rumenila ne volim.

Lip gloss or Lipstick– Sjaj za usne. 
.
Eye liner or Mascara – Obožavam maskare :)

Foundation or Concealer – Tečni puder, korektor retko koristim.

Neutral or Color eye shadow – Ne volim jake senke na očima, tako da neutralne.

Pressed or Loose eye shadows - Presovane :)

Brushes or Sponges – Do skoro moj izbor bi bile četke, ali sad definitivno sunđer.



          
          2. Nails



OPI or China Glaze – Nisam imala prilike da probam ove lakove.

Long or Short – Duge, ali lepo nalakirane i uredne nokte.

Acrylic or Natural – Imam prirodno duge i čvrste nokte, tako da prirodne.

Brights or Darks - I jedno i drugo, zavsi od raspoloženja.

Flower or No Flower –  No Flower.

          
          3. Body


Parfume or Body Splash - Parfem.

Lotion or Body Butter – Svejedno mi je, ranije sam koristila losione sada trenutno body butter.

Body Wash or Soap - Gel za tuširanje.

Lush or Other Bath Company – Oter Bath Company.



          4. Fashion



Jeans or Sweat Pants – U poslednje vrme retko nosim farmerke, u trenerkama se nekako bolje osećam.

Long Sleeve or Short - Više volim kratke rukave


Dresses or Skirts - Slabo nosim i jedno i drugo, ali neka budu haljine.

Stripes or  Plaid – Ne volim ništa šareno, više sam za jedno bojne stvari.

Flip Flops or Sandals - Volim i jedno i drugo, i podjednako ih nosim.

Scarves or Hats – Definitivno kapa, šalovi me guše.

Studs or Dangly Earrings – Male, sitne minđušice. :)

Necklaces or Bracelets – Više nosim ogrlice nego narukvice.

Heels or Flats - Češće nosim ravnu ovuću, ali obožavam i štiklice, samo za svečane prilike.

Cowboy boots or Riding boots – Nisam neki ljubitelj čizmica, patike su uvek moj ibor

Jacket or Hoodie – Obožavam jakne.

Forever 21 or Charlotte Russe - U Srbiji ih nema, tako da ne mogu da odgovirm na ovo.

Abercrombie or Hollister - Takođe odgovor kao na prethodno pitanje :)



          5. Hair


Curly or Straight - Ravna kosa :)

Bun or Ponytail – Kosa vezana u rep lepše izgleda nego punjđica

Bobby pins or Butterfly Clips – I jedno i drugo retko koristim.

Hair Spray or Gel - Ne koristim ni jedno.

Long or Short – Duga kosa.

Light or Dark –  Definitivno svetla kosa :)

Side Sweep Bangs or Full Bangs – Ništa od ovoga.

Up or Down – Kada izlazim uvek je puštena, dok mi je kod kuce uvek je podignuta.  .


          6. Random


Rain or Shine – Sunce obožavam, .

Summer or Winter – Leto.

Fall or Spring – Proleće.

Chocolate or Vanilla - Biram čokoladu, mada u poslednje vreme i nju izbegavam. ;)

East Coast or West Coast - Ne znam. Svejedno mi je.


Nadam se da Vam se dopadaju ovakvi postovi. Pištite mi šta Vi više volite ;)







E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:

6 коментара:

  1. Tag je odličan i ti si odlično odgovorila na pitanja ovog taga. Pročitala sam i Marin post i oba su mi se podjednako dopala. Zaista ste dobro obe odgovorile na sva pitanja. ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sivđa pa sam se i prijavila.

    Bilo bi mi drago da posjetis moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. great post :)

    https://tiateilli.com/fooddrink/heart-shaped-cookies-quick-easy/

    https://instagram.com/tiateilli

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.