Moj put do blistavog tena

Već duže vreme čitam pitanja kako da imam čist i ujednačen ten bez pudera. Zbog toga u ovom postu želim da iznesem svoje iskustvo i načine kako možete doći do negovanog i blistavog tena.


Pre svega najbitnija stvar je voda. Nisam verovala da ona ima veliki učinak na našu kožu tj. na naše lice. Ja sam neko ko pije jednu do dve čaše vode, ali zbog nadutosti stomaka drastično sam povećala unos vode. Voda mi je pomogla oko nadutosti ali nisam verovala da će mi promeniti izgled kože. Umesto vode možete piti čaj. Ja preporučujem zeleni čaj. Sadrži visok nivo vitamina C, D, K, cinka, kalijuma, magnezijuma i gvožđa, a ovi vitamini i minerali su neophodni za pravilno funkcionisanje nešeg organizma ali i za lepšu kožu. Pored toga što čisti kožu iznutra, može se koristiti i kao tonik za lice. Ja ga kao tonik koristim svakog dana, i pijem ga pre treninga, drastično mi je promenio izgled kože.

Veoma bitna stvar je čišćenje lica. U više postova navela sam da sam u svoju jutarnju rutinu uvela masku od ovsenih pahuljica. Odlično čisti pore, ujednačava ten i sprečava pojavu bubuljica. Međutim uveče je potrebno malo jače sredstvo za čišćenje lica. Trenutno koristim Dove sapun sa plavim zrncima koji radi blagi piling kože. Naravno dva do tri puta nedeljno treba koristiti malo agresivniji piling kako bi uklonili mrtve ćelije kože i kako bi podstakli cirkulaciju da bi kreme i maske bolje prodrle u kožu. Kremu koju ja trenutno koristim je Multiactiv neven kremu, jer je zbog hladnoće i vetra koži potrebna veća hidratacija. Naravno krema može biti bilo koja, koja odgovara Vašoj koži. Pored koristim i druge maske za lice, njih često menjam, ali mogu da preporučim Multiactiv maske za lice.
Ukoliko pravilno čistite i hidrirate kožu rezultati će brzo doći.
Da li Vam se dopao post? Pišite mi, kako vi negujete svoju kožu?


E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:
@kika_beauty

2 коментара:

  1. Ne znam znas li, ali molim te, pripazi sa kolicinama zelenog caja. Nije ga preporucljivo piti vise od jedne salice. Mozes potraziti i na internetu. Eto, za slucaj da nisi to znala.
    Voda je stvarno cudo, a mi je nekada uzimamo zdravo za gotovo, a toliko nam dobrih stvari dobosi :)
    Odlican ti je post draga :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti :* Znam, pijem po jednu šolju dnevno :)

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.