NEW IN #3 - Lilly, Avon

16:01

Ćao!! Danas pišem post o novim proizvodima. Ovo su par stvarčica kojie sam kupila pre nekoliki dana, pa sam odlučila da Vam pokažem i ujedno kažem prve utiske o njima. 
Pošto ima samo jedan proizvod iz Avona, da počnem od  njega. To je Avon ružina vodica, uzela sam je na preporuku koleginice koja je prezadovoljna njome. Ona kaže da je odlična za skidanje šminke i kao toner. Međutim nisam je probala kao micelarnu, kao toner jesam i sasvim je ok. U postu o januarkin favoritima napisala sam da koristim sprej koji sam samna napravila od glicerina i destilovane vode. U taj sprej dodala sam i nekoliko kašika ružine vodice.Tako je koristim kao toner, prajmer, fiksator ili da u toku dana osvežim lice. Regularna cena ružine vodice je oko 400 dinara, međutim često se može naći na sniženju, mislim da je u prošlom katalogu bila 99 dinara.

A sada prelazimo na Lilly. Prvi proizvod iz Lilijaa je Velnea Moisture Care hidratantni regenerator sa uljem od koštice kajsije i aloe verom. Nakon dugog korišćenja kokosovog ulja, moja kosa se prezasitila, krajevi su počeli da se suše. Zbog toga sam morala da uzmem nešto što će mojoj kosi vratiti sjaj i omekšati krajeve. Razmišljala sam da uzmem regenerator sam uljem makadamije, ali ga nažalost nije bilo. Pa sam uzle ovaj jer mi se dopao miris, volim voćkaste mirise. Danas sam ga prvi put koristila, prvi utisak je da mi se dopada kako hidrira i miriše predivnooo :) Cena regeneratora je 170 dinara. Ukoliko želite moje utiske o ovom regeneratoru nakon dužeg korišćenja, pišite mi u komentarima, rado ću napisati post :)

Sledeći je Garnier Mineral dezodorans. Koristim ga već duže vreme, dopada mi se. Ima prijatan i osvežavajući miris koji dugo ostaje na koži. Pored ovog znam da postoji i roze, njega nisam koristila. Njegova cena je 330 dinara.

I na kraju Flormar lak za nokte. Ovaj je u nijansi 456 Purr Cat. Izbacila sam sliku na instagramu, ovde možete videti kako on izgleda na noktima. Najviše me podseća na Golden Rose u broju 264 kog sam potrošila. Naravno ispod njega nanesem lak o kome sam pisala u postu jednostavan trik za brži rast noktiju, koji mi je pomogao da imam ovako duge noktiće. Flormar lakovi su sada u Liliju na sniženju, koštaju 99 dinara. 

Nadam se da Vam se post svideo. Pišite mi da li ste koristili ove proizvode? Kakve utiske imate o njima?

E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:


2 коментара:

  1. Super post! Nisam isprobala niti jedan proizvod, ali jako mi se sviđa regenerator tako da ću ga vjerojatno kupiti <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.