EMPTIES #2

17:06
Nakon dužeg vremena ponovo potrošeni proizvodi. Nema ih puno, jer sam potpuno zaboravila da čuvam bočice potrošenih proizvoda (nažalost), tako da su ovo proizvodi koje sam skotro potrošila. Trebala sam još pre nedelju dana da napišem ovaj post, ali nikako da nađem vremena. Imala sam dosta obaveza na fakultetu i jos ovo toplo vreme koje te prosto mami da izlaziš.



Impala tečni puder - koji se našao u postu potroši 5 do proleća. Eto brzo sam ga potrošila. Ovaj puder mi se baš odgovara, lepo se  stapa sa kožom, ne isušuje je. Ima srednju pokrivnu moć, ali ukoliko ne želim jako prikrivanje, samo ga pomešam s kremom i super ispadne. Ovaj puder ću definitivno opet kupiti. Cena pudera je bila 390 dinara, kada sam ga ja kupovala i može se naći u manjim parfimerijama.

Golden Rose Cat Walk maskara - obožavam ovu maskaru. Odlično istakne i raščešlja trepavice. Ova maskara ima plastičnu četkicu, što mnogi ne vole. Trenutno isprobavam drugu maskaru, ali kada nju potrošim kupujem ovu. Cena je 230 dinara, u Liliju. 

Veoma zdrava krema za problratičnu kožu - ovu kremicu imam već duže vreme. Koristila sam je vrlo malo, jer mi je sporo isušivala bubuljice. Mnogo mi je bolji Klindamicin. Koji je duplo skuplji od ove kremice, ali bukvalno preko noći bubuljica nestane. Kremicu možete naći u Liliju a cena joj je oko 200 dinara.

B.U. Rock Mantic - Nije loš parfem. Jak je a ja obožavam jake parfeme. Trenutno koristim druge parfeme, tako da ga neću ponovo kupovati. Može se naći i u drogerijana ali i u većim marketima. Cena je 330 dinara. 



Princess Gel za tuširanje - kao što možete da vidite ovo je dečija kupka. Uzela sam je samo zbog zanimljivog pakovanja i sličice. Ima miris na žvake, koji ostaje dugo na koži nakon tuširanja. Dolazi u pakovanju od 500ml. Cena je bila oko 250 dinara, kupljeno je u lokalnoj prodavnici. 

Velnea Wellness Shower - ovaj gel je sa mirisom mokve i ruže. Već duže vreme stoji na kadi, nikako da ga potrošim. Ima nežan miris, koji ne ostaje nakon tuširanja. Jedino što mi se dopada kod ovog gela je zanimljivo pakovanje. Cenu ne znam jer sam ga dobila. 

Botanica Antiacne krema - ona je sa uljem kamilice koje je odlično protiv bubuljica. Dugo sam koristila ovu kremu, ovo mi je 4 pakovanje. Pored kreme postoje tonik i gel za umivanje koje nisam probala. Ne isušuje kožu, ublažava crvenilo i isušuje bubuljice (ali ne takvom brzinom kao klindamicin). Cena je 130 dinara i može se naći u manjim prodavnicama. 

To je sve za ovaj post. Pišite mi da li ste koristile nešto od ovoga? Kakvi su Vam utisci?



E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:


6 коментара:

  1. Jao ovaj gel za tusiranje tako slatko izgleda :)

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  2. wow, so many products. :) well done!

    have a nice day.

    best regards

    Anna <3

    annashines.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7. март 2017. 18:38

    Nikad mi nije palo na pamet uzeti maskaru od Golden Rose-a, obično mi highlighteri prvi upadnu u oko! Odličan post, imaš novog sljedbenika!

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.