KALLOS Keratin maska za kosu

Zdravo devojke !!! Kako ste? Da li ste srećne zbog proleća? Ja definitivno jesam, dosadili su mi ovi hladni dani, jakne, čizme... Jedva sam čekala suncee. 
U današnjem postu Vam pišem o Kallos Keratin maski za kosu. U postu o poklonima koje sam dobila za 8. mart videli ste ovu masku. 
Pre par godina sam je koristila  i bila i je sasvim ok. Tada nisam toliko vodila računa o tome da li mi je kosa mekša, sjajnija, bilo mi je samo bitno da se lakše raščešlja. 





Pored ove maskice postoje i sa bananom, koju sam planirala da kupim ali je nažalost nisam našla, sa kaviarom, algama, botox maska i još puno njih. Kallos pravi i šampone i obične i silver šampone za plavuše, o kome imate recenziju na mom blogu (link). Planiram da isprobam i njihove silikonske kapi, o kojima sam čitala dosta pozitivnih utisaka. 


A sada da se vratimo ovoj našoj keratin maskici. Dolazi u pakovanju od 1000ml, što je ogromna količina. Mislim da će mi godinu dana. :) Tekstura kreme je gelasta i glatka, a miris nežan koji dugo ostaje na kosi. Cena ovih litarskih maski se kreće od 280 do 350 dinara. Konkretno ova sa keratinom je 290 dinara. 





Maska se nanosi na kosi nakon pranja šamponom, od polovine kose pa do krajeva. Na kosi ostaje 5 minuta. Tako sam je i ja nanosila, ali sam je par puta nanela i na koren i nije mi dodatno umasnila kosu. Što se tiče vremena nisam je držala 5 minuta, držim je oko 2 minuta jer nemam stpljenja da toliko čekam, a i nemam očtećenu kosu,  pošto sam je skoro skratila, jer mi je kokosovo ulje dosta isušilo kosu a presu i fen ne koristim.  Kosa nakon sušenja je dosta mekša, glatka i dobije neki prirodan sjaja, i što je meni najbitnije nije naelektrisana. Nakon nje ne koristim silikonske kapi da bi je smirila. Već je ona potpuno ravna. 

Dok moja sestra koja ima veoma oštećenu i kovrdžvu kosu, kaže da joj je ovo najbolja maska i da joj baš zagladi kosu, da joj sjaj i lako je raščešlja. 


Masku koristim jednom nedeljno, ostalim danima koristim Velnea regenerator, o kome Vam spremam recenziju, ali mi je potrebno još vremena da steknem prave utiske o njemu. 

Planirala sam da na leto probam onu metodu pranja kose regeneratorom, kažu da je pogodna za letnje dane jer sprečava isušivanje kose. Da li je neka od Vas probala praje kose regeneratoro?

Da li ste koristile nešto od Kallos prizvoda? Kakve utiske imate o njima?


8 коментара:

  1. Cao, zanima me gde ima da se kupi! Hvala na preporuci, rado cu je probati. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Keratin koristim od skoro ali sam prezadovoljna mogu lakse da se ocesljam

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Ne, ova maska nije namenjena ispravljanju kose. Keratin će popuniti dlaku, to će učiniti da dlaka postane teža a samim tim i zaglađena i ravnija.

      Избриши
  4. Pozdrav,da li Keratin ,zeleni izpravlja kosu ? Skoro svi koji koriste mi kazu da izpravlja kosu.A'moja kosa je kovrdzava.Neka mi neko napise ko ima kovrdzavu kosu a da je koristio .😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, ova maska ne ispravlja kožu.
      Keratin iz maske popuni dlaku i to čini kosu težom i blago ravnijom. Ne može pomoći oko ispravljanja kose.

      Избриши
  5. Takodje koristim ovaj keratin ali bih volela i ovi dr da probam kao sa bananom i multivitamiski mislim da nije losa

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.