AVON Naturals Ružina vodica za lice

Nedavno sam na instagramu izbacila sliku o ovoj ružinoj vodici, i napislala da Vas uskoro očekujte moje utiske o njoj. Dosao je red na nju. Dosada nikada nisam koristila proizvode od ruže, i ako sam čula dosta priča da su odlični za kožu. Zbog toga sam želela da ih isprobam. Koleginica mi je jedno napomenula da je ona konstantno koristi i da se super pokazala. 

Ruzina vosica dolazi u flašici od 150ml sa odličnim dozerom, što je dobro jer nikada neće izaći višak proizvoda. Mala je, slatka i odlična za putovanja.
Proizvođač za nju kaže: da osvežava kožu i daje joj hidrataciju. Formula sadrži vodicu cvetova ruže, ima negujuće i hidrirajuće dejstvo. Pruža trenutno osveženje i hidrataciju. Ne sadrži alkohol. Pogodna je za sve tipove kože. 
Pored ovoga ružin vodica hrani, tonira, regeneriše kožu, oslobađa je umora i vraća joj sjaj, zateže kožu i sužava pore, upija suvišnu masnoću sa lica i umiruje iziritiranu kožu.
Koristi se za kao sredstvo za skidanje šminke, losion, dodatak maski za lice ili kao podloga za šminku. Da bi mi bilo lakše da je koristim presula sam je u flašici sa raspršivačem i u nju dodala nekoliko kapi glicerina, za bolju hidrataciju. Ja sam je najčešće koristila kao losion, nakon koje samo nanesem noćnu kremu. Dok sam ujutru samo nju koristila. Pošto se može koristiti kao zamena za micelarnu vodu. Probala sam i tako da je koristim, i mogu Vam reći da je dosta dobro skinula puder i maskaru. Nije mi iritiralla oči kao neke vlažne maramice. Takođe je odlična kao podloga za šminku. Zajedno sa glicerinom odlično hidrira kožu i pripremi je za nanošenje pudera. Pored toga glicerin zalepi puder na licu, tako da mu produži vreme trajanja. Kao neka vrsta prajmera. 

Ukoliko Vas interesuju detaljni sastojci ružine vodice:
Pored ove na našem tržištu postoje još mnogo ružinih vodica. Njihove cene se kreću od 400-500 dinara, sve zavisi od proizvođača. Regularna cena ove ružive vodice je 400 dinara, međutim vrlo često se nalazi na akciji. U aktuelnom Avon katalogu košta 149 dinara. 


Da li ste nekad koristile ružinu vodicu? Kakvi su Vam utisci?


E-mail for business :
kikabeautyblog@gmail.com
Followe me on Instagram:



2 коментара:

  1. Анониман16. март 2017. 06:39

    Koristila sam neku no name ružinu vodicu, kupljena u bio prodavnici, od nje mi se pojavio ekcem na očnim kapcima, tako da nisam u ljubavi sa ružinim vodicama.

    ОдговориИзбриши

Омогућава Blogger.